• مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس:

امروز ورزش حرفه ای به یک نبرد نرم افزاری در جهان تبدیل شده است

راستین آنلاین:مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس گفت: امروز ورزش حرفه ای به یک نبرد نرم افزاری در جهان تبدیل است.

حیدرعلی کامیاب که پیش از ظهر امروز دوشنبه 28آبان درمجمع انتخاباتی هیات ووشو استان سخن می گفت افزود:توجه به ورزش حرفه ای با درنظر گرفتن چارچوب های اخلاقی و فرهنگی یکی از اولویت هایی است که وزرات ورزش و جوانان از ابتدای سال 1395 و بر اساس یک برنامه دقیق آن را ملاک و معیارعملکرد خود قرارداده است.

وی با بیان اینکه اداره کل ورزش و جوانان استان فارس نیز از ابتدای سال 95 براساس برش استانی این برنامه حرکت کرده است افزود:توسعه نرم افزاری و سخت افزاری ورزش فارس نیز براساس همین برنامه انجام گرفته است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس با اشاره به اینکه طبق اسناد این برنامه ،سندچشم اندازو طرح آمایش سرزمینی حتی توزیع بودجه و تامین زیر ساخت ها نیز در استان از بی برنامگی خارج شده است افزود:برهمین اساس در هیچ کجای استان هیچ زیر ساخت ورزشی بدون فکر و اندیشه ساخته نشده است.

کامیاب پروژه های نیمه تمام باقی مانده از دولت های قبل را از این قاعده مستثنی دانست و افزود:ازابتدای سال 98 نیز هیچ پروژه ناتمام ورزشی باقی مانده از دولت های قبل در استان فارس وجود نخواهد داشت.

وی دربخش دیگری از صحبت هایش به موفقیت های ورزش ووشو درسطح بین المللی اشاره کرد و با بیان اینکه با کسب این موفقیت ها ورزش ووشو برای مردم ایران دیگر ورزشی ناشناخته ای نیست ،از عملکرد هیات ووشو استان در 8 سال گذشته انتقاد کرد وافزود:براساس سرشماری سال 95 حدود 28درصد از جمعیت استان فارس را جوانان تشکیل می دهند که می توانند مخاظب اصلی ورزش دراین استان باشند.

دبیر شورای عالی ورزش استان فارس سهم حدود 3700 نفری ووشو از جمعیت 1میلیون و 800هزارنفری جامعه جوان را سهم ناچیزی دانست و گفت:درشرایطی که امروز در روستاهای استان نیز حداقل های سخت افزاری لازم برای توسعه ورزشی مانند ووشو وجود دارد انتظار ما این است که جمعیت خانواده ووشو به عنوان یک ورزش رزمی شناخته شده بین 15 تا 20 هزار نفر باشد.

کامیاب درادامه خواستار تجدید نظر در سیاست های این هیات در توسعه همگانی ورزش ووشو ،توسعه تفکر برون سپاری و توجه به امر شناسایی استعدادها و نخبه پروری در استان شد و افزود:سهم فارس از پیشرفت چشمگیر این ورزش در کشور باید با شتاب بیشتری افزایش یابد.

گفتنی است 3کاندیدا برای کسب کرسی ریاست هیات ووشوی استان فارس به رقابت پرداختند و درمجمع انتخاباتی این هیات و در دور اول مصطفی حیدری 4 رای ، غلامحسین زنهاری 5 رای و محمد همایون پور 8 رای را از مجموع 17 رای به خود اختصاص دادند که برابر اساس نامه انتخابات هیاتهای ورزشی این آرا به حد نصاب نرسید و انتخاب رئیس هیات به دور دوم کشیده شد.

اما در دور دوم رقابت بین غلامحسین زنهاری و محمد همایون پور برگزار شد که در نهایت محمد همایون پور با کسب 11 رای و اکثریت آرا برای مدت چهار سال دیگر به عنوان رییس هیات ووشو استان فارس انتخاب شد .

انتهای پیام /  101
1519 کلیک ها  دوشنبه, 28 آبان 1397 14:22
این مورد را ارزیابی کنید
(4 رای‌ها)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا