• مدیرکل ورزش وجوانان فارس:

ورزش یک پدیده فرهنگی اجتماعی است

راستین آنلاین: مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس گفت: ورزش یک پدیده فرهنگی اجتماعی است.

حیدرعلی کامیاب که عصر امروز یکشنبه ۲۷ آبان ماه با حضور در بیمارستان شهید رجایی شیراز از دو کاراته کای  آسیب دیده در جریان سانحه رانندگی اتوبوس حامل تیم منتخب بانوان سبک های آزاد استان عیادت می کرد افزود: آنچه باعث می شود ورزش به عنوان یک پدیده فرهنگی اجتماعی مورد توجه قرار گیرد تاکید بر اخلاق گرایی درآن است.
وی با بیان اینکه در فرهنگ ایرانی اسلامی ما ورزشکاران تنها به تقویت جسم به عنوان هدف نمی‌نگرند افزود: آنچه باعث می شود ورزش به خود رنگ جاودانگی بگیرد توجه به اخلاق و منش است.
مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس با اشاره به حادثه به وقوع پیوسته  برای تعدادی از قهرمانان رشته کاراته در مسیر اعزام به مسابقات قهرمانی کشور، واکنش‌های خانواده کاراته استان به این اتفاق را قابل تقدیر دانست و افزود:از ساعات اولیه بروز این حادثه شخصا پیگیر مسائل مربوط به آسیب دیدگان بودم و از نزدیک مشاهده کردم که تک‌تک مربیان، داوران و مسئولان هیات کاراته چگونه به دنبال کمک کردن به آسیب دیدگان این حادثه بودند. کامیاب رفتارهای اینچنینی را مصداق اخلاق گرایی در ورزش دانست و با آرزوی بهبودی هرچه سریعتر برای فاطمه امینی و مریم سادات رحمانی دو تن از کاراته کاهای آسیب دیده در این حادثه گفت: هیئت های پزشکی ورزشی و کاراته استان در کنار مجموعه اداره کل ورزش و جوانان تا بهبود نهایی این دو ورزشکار کنار آنها و خانواده هایشان خواهند بود. گفتنی است در جریان عیادت مدیرکل ورزش و جوانان استان از کاراته کاهای آسیب‌دیده معاون توسعه ورزش قهرمانی اداره کل، مشاور مدیرکل، نایب رئیس هیئت پزشکی ورزشی، مدیر روابط عمومی اداره کل، رئیس و نایب رئیس هیئت کاراته استان، رئیس هیئت کاراته شیراز و تنی چند از مربیان و داوران رشته ورزشی نیز حضور داشتند.
در حاشیه این عیادت، اداره کل ورزش و جوانان استان و هیات پزشکی ورزشی این استان با اهدا لوح یادبودی از زحمات پرسنل بیمارستان شهید رجایی در جریان بستری و درمان این دو ورزشکار تقدیر کردند.
انتهای پیام /  101
1133 کلیک ها  یکشنبه, 27 آبان 1397 22:13
این مورد را ارزیابی کنید
(4 رای‌ها)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا