• مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس:

نگاه دولت به دوحوزه ورزش وجوانان همواره مثبت بوده است

راستین آنلاین:مدیرکل ورزش و جوانان فارس گفت: نگاه دولت به دو حوزه ورزش وجوانان همواره مثبت بوده است.

حیدرعلی کامیاب که شامگاه سه شنبه 23آبان ماه دردیداربا استاندار فارس سخن می گفت،با اشاره به خدمات استانداران دولت تدبیر و امید درفارس به حوزه ورزش و جوانان این استان افزود:کمتر دورانی را سراغ دارم که نگاه سه استاندار متوالی دریک استان به دو حوزه ورزش و جوانان نگاهی واحد و مثبت باشد.

وی این نوع نگاه را نشان از درک صحیح دولتمردان از اهمیت مقوله  ورزش و جوانان دانست و افزود:تیم مدیریتی اداره کل ورزش و جوانان استان با  در کنار هم قرار دادن بیانات مقام معظم رهبری در تبیین حضور جوانان در عرصه پیشرفت کشور با توجه به شاخص های افق ۱۴۰۴ و با ارائه الگویی از پیشرفت کشور در راستای اهداف جنگ نرم نسبت به سند چشم انداز ،درابتدای حضورشان دراین مسئولیت اقدام به تدوین چشم اندازی با درنظرگرفتن طرح آمایش سرزمینی کرد،که اکنون وپس از حدود سه و سال نیم از شروع بکار نتایج آن نمایان شده است.

دبیر ستادساماندهی امورجوانان استان با بیان اینکه  پیشرفت و تحقق کامل این سند جز با حضور جوانان فعال در حوزه های مختلف زیر مجموعه این برنامه امکان پذیرنبوده و نخواهد بود افزود:امروز با سربلندی باید گفت که عمده اتفاقات خوب در دو حوزه ورزش و جوانان استان توسط جوانان فعال در این دو حوزه به وقوع پیوسته است.

کامیاب مسائل مربوط به حوزه جوانان را یکی از ویژه ترین مسائل اجتماعی جامعه جوان استان برشمرد و با اشاره به اتفاقات خوبی که در طول 4 سال گذشه در این حوزه به وقوع پیوسته است افزود:توسعه کمی وکیفی سازمان های مردم نهاد یکی از استراتژیهای اداره کل ورزش و جوانان بوده است که با درنظر گرفتن نتایج بررسی های وزارت ورزش و جوان ، معاونت جوانان استان ازپس ماموریت های خود به خوبی برآمده است.

وی ازتقویت و ارتقای هویت دینی و ملی نسل جوان و ایفای نقش های فعال در برنامه های دینی و فرهنگی ،

تسهیل هویت یابی اجتماعی از طریق تجربه اندوزی ، مسئولیت پذیری و ایفای نقش های فعال اجتماعی ،

مشارکت و همیاری شهروندان در برنامه های توسعه کشور و شکوفایی استعدادها و خلاقیت های آنان در راه سازندگی اجتماع  واعتلای نقش و فراهم آوردن فرصت توانمندی اعضا ، به منظور کسب شایستگی های مدیریتی برای اداره امور کشور در سطوح عالی ، میانی و اجرایی  به عنوان بخشی ازاهداف تشکیل سازمان های مردم نهاد یاد کرد و افزود:کارنامه عملکرد اداره کل ورزش و جوانان در این حوزه مبین موفق بودن درتحقق برنامه های این حوزه است.

وی درپایان ابراز امیدواری کرد تا با تداوم نگاه های مثبت و ویژه  دولت به  دو حوزه ورزش و جوانان درپایان برنامه ششم شاهد توسعه ای  همه جانبه در این دو بخش مهم دراستان باشیم.

انتهای پیام /  101
1360 کلیک ها  چهارشنبه, 23 آبان 1397 11:14
این مورد را ارزیابی کنید
(2 رای‌ها)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا