• مدیر کل ورزش وجوانان فارس خبرداد؛

وزیر ورزش وجوانان به فارس می آید/افزایش اعتبار پروژه های در دست ساخت

راستین آنلاین:مدیرکل ورزش و جوانان فارس از سفر مسعود سلطانی‌فر به این استان در آینده ای نزدیک خبر داد.

حیدر علی کامیاب با اشاره به دیدار روز گذشته اش با وزیر ورزش و جوانان گفت: در این دیدار مسائل مربوط به ورزش استان ،تکمیل پروژه های نیمه تمام و مسائل مربوط به حوزه جوانان مورد بحث و گفتگو قرار گرفت.

وی با بیان اینکه وزیر ورزش و جوانان در آینده ای نزدیک به استان فارس سفر خواهد کرد افزود: در این سفر تعدادی از پروژه های به اتمام رسیده در شهرستان های رستم، ممسنی و کازرون افتتاح و به بهره برداری خواهد رسید.

مدیرکل ورزش و جوانان فارس از دیدارهای جداگانه نمایندگان مردم آباده،بوانات، خرم بید وکازرون با وزیر ورزش و جوانان در روز گذشته نیز خبر داد و گفت: در این دیدارها تصمیمات خوبی در خصوص افزایش اعتبار جهت تکمیل پروژه های روباز و چمن های مصنوعی در شهرستان های یاد شده و همچنین شهرستان مرودشت اتخاذ شد.

کامیاب با بیان اینکه بر اساس ظرفیت‌های موجود در استان، نگاه وزارت ورزش و جوانان و شخص وزیر به فارس نگاهی ویژه است افزود: با تعامل موجود میان وزارت ورزش و جوانان، نمایندگان مجلس و مدیریت ارشد استان در طول چند سال گذشته شاهد اتفاقات خوبی در حوزه نرم افزاری و سخت افزاری ورزش در استان فارس بوده ایم.

وی ابراز امیدواری کرد با تداوم چنین نگاهی فجر چهلم انقلاب نقطه شروع یک انقلاب و تحول عظیم دیگر در ورزش استان فارس باشد. 

انتهای پیام /  101
1387 کلیک ها  سه شنبه, 22 آبان 1397 23:55
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا