چاپ کردن این صفحه
  • مدیرکل ورزش و جوانان فارس:

اگر گمان کنیم شرایط کنونی با دوران جنگ متفاوت است اشتباه کرده ایم

راستین آنلاین:مدیرکل ورزش و جوانان فارس گفت: موفقیت های حوزه ورزش و جوانان بدون در نظر گرفتن نقش نیروی انسانی بی مفهوم است.


حیدر علی کامیاب که صبح امروز یکشنبه 20 آبان ماه درنشست اداری این اداره سخن می گفت، بخش زیادی ازرشد، توسعه و موفقیت اداره کل ورزش و جوانان را مرهون تلاش نیروی انسانی متعهد و متخصص دانست و افزود:در چهار سال گذشته تلاش شده است تا با ایجاد رضایت نسبی بین کارکنان انگیزه کار کردن در حوزه عمرانی ورزش و جوانان بالا برده شود.
وی با بیان اینکه عدم توجه به نیروی انسانی یک سازمان را محکوم به فنا می کند افزود: یکی ازاستراتژی های اداره کل ورزش و جوانان توجه به نیروی انسانی به عنوان یک سرمایه است.
مدیر کل ورزش و جوانان استان فارس در بخش دیگری از صحبت‌هایش وظیفه مدیران این اداره در فرهنگ سازی و مقابله با جنگ نرم را سنگین برشمرد و گفت: این که گمان کنیم شرایط اکنون با شرایط دوران جنگ هشت ساله متفاوت است نگاهی ساده انگارانه و اشتباه ست.
کامیاب تفاوت دوران اخیر با دوران جنگ تحمیلی را هجوم به فرهنگ و ارزش‌های حاکم بر جامعه در حوزه نرم افزار دانست و گفت: آنچه مسلم به نظر می رسد این است که عده‌ای برنامه‌ریزی شده به دنبال هویت زدایی از جامعه ما هستند.
وی لازمه مقابله با چنین جنگی را استفاده از تدبیرودانش دانست و گفت: دامن زدن به برخی مسائل قومی، نژادی و ملی در چند سال اخیر مشکوک است.
مدیرکل ورزش و جوانان فارس بر لزوم توجه و برنامه‌ریزی جهت مقابله هوشمندانه با اینگونه مسائل تأکید کرد و گفت: کمتر ایرانی را می‌توان یافت که به تاریخ و تمدن خود و افتخارات موجود در آن بی تفاوت باشد اما زمانی که مسائلی همچون بزرگداشت کوروش بیش از آن که مورد توجه خود ایرانیان قرار گیرد مورد توجه برخی دولت‌های خارجی واقع می شود باید به نیت آنها شک کرد.
کامیاب افزایش سواد تصمیم‌گیران و تصمیم‌سازان در حوزه نیروی انسانی را یکی از راهکارهای مقابله با اینگونه رفتارها دانست و افزود: مانباید در ایجاد و رواج جنگ روانی منفعل و ضعیف باشیم و با غفلت در تربیت نیروهای متخصص در این حوزه قافیه را به غرب ببازیم.
انتهای پیام /  101
902 کلیک ها  یکشنبه, 20 آبان 1397 15:55
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

بیشتر بخوانید 101

موارد مرتبط