چاپ کردن این صفحه
  • رئیس کمیسیون فرهنگی،ورزشی شورای اسلامی کلانشهر شیراز:

شورای شهر از تیم های ورزشی حمایت مادی و معنوی می کند

راستین آنلاین:رئیس کمیسیون فرهنگی،  ورزشی شورای اسلامی کلانشهر شیراز گفت:شورای شهر از تیم های ورزشی حمایت مادی و معنوی می کند.

احمد تنوری که برای تماشای بازی دو تیم فوتبال فجرشهید سپاسی شیراز ونود ارومیه درورزشگاه بزرگ پارس حضور یافته بود،پس از این بازی با حضوردررختکن این ورزشگاه با بازیکنان و کادرفنی این تیم به گفتگو پرداخت.

وی در این گفتگوی کوتاه گفت: تیم فجر که مزین به نام شهید گرانقدر حاج مجید سپاسی است، بخشی از هویت فرهنگی و ورزشی شهر شیراز می‌باشد و در سراسر استان فارس محبوب است.

تنوری افزود: بسیاری از بازیکنان ادوار  تیم ملی فوتبال در رده‌های مختلف سنی بازیکنان این تیم ریشه دار بوده‌اند، پس لزوم حمایت همه جانبه سازمانها و ارگانهای کلانشهر شیراز از روند رو به رشد تیم فجر شهید سپاسی بسیار محسوس است.

رئیس کمیسیون فرهنگی، ورزشی شورای اسلامی شهر شیراز در توصیف دیگری گفت: واقعا باشگاه فجر شهید سپاسی یک باشگاه ورزشی همراه با کارکرد فرهنگی و مذهبی است.

در این دیدار سرهنگ  رسول فلاح مدیر عامل باشگاه فجر نیز در سخنانی ضمن تشکر از حضور  و حمایت رئیس کمیسیون فرهنگی ورزشی شورا گزارشی کوتاه از روند جاری باشگاه ارائه نمود و بر لزوم انجام حمایت‌های مادی و معنوی از باشگاه فجر شهید سپاسی تاکید کرد.

انتهای پیام /  101
1237 کلیک ها  شنبه, 12 آبان 1397 23:33
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

بیشتر بخوانید 101

موارد مرتبط