چاپ کردن این صفحه

باشگاه فجر شهید سپاسی اخلاق گرایی در ورزش را از شعاربه عمل تبدیل کرده است

راستین آنلاین:مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس گفت: باشگاه فجر شهید سپاسی اخلاق گرایی در ورزش را از شعا ربه عمل تبدیل کرده است.

حیدرعلی کامیاب که درآستانه دیدار تیم فوتبال فجر شهید سپاسی با نود ارومیه در تمرینات این تیم حضور یافته بود،فجر شهید سپاسی را تیمی بدون حاشیه و خوش نام درفوتبال کشور دانست و افزود:هنوز هم خاطرات خوش سه دوره حضور این تیم در فینال جام حذفی کشور و بازی های تماشگرپسند این تیم درلیگ آزادگان و لیگ برتر فوتبال کشور دریاد وخاطرمردم فارس تداعی کننده خاطرات خوب است.

وی با اشاره به تغییر سرمربی این تیم ،صالح را مربی با دانش و با اخلاق دانست و گفت:برنامه هر مربی امکان دارد دریک تیم جواب ندهد اما این جواب نگرفتن به معنای ناتوانی آن مربی نیست.

مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس  افزود:ضمن احترامی که برای سرمربی سابق تیم فوتبال فجر شهید سپاسی قائل هستیم ،امیدوارم شوک تغییر مربی  منجربه نتیجه گیری این تیم درادامه رقابت های لیگ دسته یک فوتبال کشور شود.

کامیاب با اشاره به تلاش همه مسئولان شهر و استان برای موفقیت نمایندگان فارس در لیگ دسته یک فوتبال کشور ابراز امیدواری کرد تا با اتحاد و همدلی وپرهیز از حاشیه های موجود در فوتبال،درفصل آینده شاهد حضور نمایندگان استان در لیگ برتر فوتبال کشور باشیم.

درداین دیدار که با اهدا لباس شماره 10 تیم فوتبال فجر شهید سپاسی از سوی مدیرعامل این تیم به کامیاب همراه بود،پاداش درنظرگرفته شده از سوی اداره کل ورزش و جوانان به بازیکنان و کادرفنی تیم فوتبال شهید سپاسی شیراز پرداخت شد.

گفتنی است پیش از مجید صالح مسئولیت سرمربیگری تیم فجر شهید سپاسی را برعهده داشت که با کناره گیری وی از این سمت،اسماعیل زارع سکان فنی این تیم را به دست گرفته است.

درادامه رقابت های لیگ یک فوتبال کشور فجر شهید سپاسی شنبه میزبان تیم فوتبال نود ارومیه خواهد بود.

انتهای پیام /  101
1343 کلیک ها  جمعه, 11 آبان 1397 13:57
این مورد را ارزیابی کنید
(2 رای‌ها)

بیشتر بخوانید 101

موارد مرتبط