چاپ کردن این صفحه

پیاده رویی همگانی وخانوادگی در شیراز برگزارشد

راستین آنلاین :دردومین روز از هفته تربیت بدنی پياده روي همگاني و خانوادگي  درشهر شیراز برگزارشد.

رئیس هیات ورزش های همگانی شهرستان شیراز با اعلام این خبر افزود:حضورپرشورمردم شیراز دراین پیاده رویی نشان داد که شهروند از برپایی چنین برنامه هایی به شدت استقبال می کنند.

بهتاش فضلی  پیاده روی را بهترین و ساده ترین ورزش برای تمامی سنین دانست و گفت:این ورزش تاثیر زیادی در بهبود روند زندگی و داشتن تناسب اندام افراد دارد.

وی با اشاره به توسعه ابعاد زندگی ماشینی در قرن حاضرگرایش به ورزش را یک ضرورت اجتناب ناپذیر برای شهروندان دانست و افزود: حرکت و تلاش یکی از ویژگی‌های حیات انسان دارای انگیزه و عاملی برای رشد سلامت و نشاط اوست .

رئیس هیات ورزش های همگانی شهرستان شیرازگفت: انسان‌های نیازمند حرکت، ناگزیر از تلاش و کوشش هستند و عدم تحرک، نه تنها موجب توقف رشد بلکه سبب افسردگی روحی، بروز رفتارهای ناهنجار و از دست رفتن شور و نشاط زندگی می‌گردد.

وی با تقدیر از همکاری  اداره کل ورزش و جوانان استان و شهرستان شیراز،شهرداری و شورای اسلامی شیراز،نیروی انتظامی و دیگر از دستگاهی که هیات ورزش های همگانی شیراز را دربرگزاری این همایش خانوادگی یاری کردند افزود:

حضور ورزشکاران رشته پهلوانی و ورزش های زورخانه و نوای و ندای مرشد این ورزش در آغاز این برنامه فضای معنوی خاصی را درمحل برگزاری  پیاده روی مذکور حاکم کرده بود.

انتهای پیام /  101
1713 کلیک ها  شنبه, 28 مهر 1397 22:15
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

بیشتر بخوانید 101

موارد مرتبط