پیاده رویی همگانی وخانوادگی در شیراز برگزارشد

راستین آنلاین :دردومین روز از هفته تربیت بدنی پياده روي همگاني و خانوادگي  درشهر شیراز برگزارشد.

رئیس هیات ورزش های همگانی شهرستان شیراز با اعلام این خبر افزود:حضورپرشورمردم شیراز دراین پیاده رویی نشان داد که شهروند از برپایی چنین برنامه هایی به شدت استقبال می کنند.

بهتاش فضلی  پیاده روی را بهترین و ساده ترین ورزش برای تمامی سنین دانست و گفت:این ورزش تاثیر زیادی در بهبود روند زندگی و داشتن تناسب اندام افراد دارد.

وی با اشاره به توسعه ابعاد زندگی ماشینی در قرن حاضرگرایش به ورزش را یک ضرورت اجتناب ناپذیر برای شهروندان دانست و افزود: حرکت و تلاش یکی از ویژگی‌های حیات انسان دارای انگیزه و عاملی برای رشد سلامت و نشاط اوست .

رئیس هیات ورزش های همگانی شهرستان شیرازگفت: انسان‌های نیازمند حرکت، ناگزیر از تلاش و کوشش هستند و عدم تحرک، نه تنها موجب توقف رشد بلکه سبب افسردگی روحی، بروز رفتارهای ناهنجار و از دست رفتن شور و نشاط زندگی می‌گردد.

وی با تقدیر از همکاری  اداره کل ورزش و جوانان استان و شهرستان شیراز،شهرداری و شورای اسلامی شیراز،نیروی انتظامی و دیگر از دستگاهی که هیات ورزش های همگانی شیراز را دربرگزاری این همایش خانوادگی یاری کردند افزود:

حضور ورزشکاران رشته پهلوانی و ورزش های زورخانه و نوای و ندای مرشد این ورزش در آغاز این برنامه فضای معنوی خاصی را درمحل برگزاری  پیاده روی مذکور حاکم کرده بود.

انتهای پیام /  101
1714 کلیک ها  شنبه, 28 مهر 1397 22:15
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا