نظام ارزیابی مدیران تغییر کند /داشتن یا نداشتن آسانسور ملاک خوبی برای ارزیابی مدیران نیست

راستین آنلاین:مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس با انتقاد از شیوه ارزیابی مدیران در جشنواره شهید رجایی گفت: نظام ارزیابی مدیران باید تغییر کند.

 حیدرعلی کامیاب که به عنوان مدیر برتر کشوری درسومین  نشست تخصصی  روسای مجامع مشورتی توسعه استان های کشور در شیراز سخن می گفت، داشتن یا نداشتن آسانسور در یک ساختمان را ملاک خوبی برای ارزیابی مدیران ندانست و افزود: در این ارزیابی ظرفیت های کاربردی یکدستگاه و توان اجرایی مدیران در نظر گرفته نمی‌شود .

وی میزان تحقق اعتبارات، جذب خیرین و ... را از جمله فاکتورهاسی دانست که در ارزیابی مدیران یا در نظر گرفته نمی شود یا اگر هم گرفته می شود تاثیر چندانی در بررسی های کلی ندارد و سپس افزود: تا زمانی که در حوزه‌ ای مر سلیقه بر برنامه چیره باشد در آن حوزه نتیجه نخواهیم گرفت .

مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس مسئله آب را یک بحران جدی در حوزه ورزش عنوان کرد و گفت: ما با علم بر اینکه استان فارس دیر یا زود با چنین بحرانی روبرو خواهد شد دست روی دست نگذاشته و با راه اندازی نهضت توسعه زیرساخت های ورزش بدون اتکا به آب بیش از سیصد زمین کوچک و بزرگ چمن مصنوعی را در شهر و روستاهای استان احداث و بهره‌برداری رساندیم.

 کامیاب درادامه صنعتی نبودن را مانع بزرگ توسعه ورزش قهرمانی در فارس دانست و افزود: تاکید بر اقتصاد کشاورزی بدون درنظرگرفتن سندچشم انداز و طرح آمایش سرزمینی در سال های گذشته باعث شده تا امروز در فارس کسی برای ثروتمند شدن تلاش نکند بلکه تلاش کند تا یک زندگی عادی را مدیریت کند.

 وی افزود:علی رغم تمام این دغدغه ها در طول سه سال گذشته اقدامات خوبی به ویژه در حوزه زیرساخت های ورزش و جوانان انجام شده است .

مدیر کل ورزش و جوانان استان فارس افزایش یک و نیم میلیون متر مربع فضای ورزشی،ایجاد ۱۸۰ سازمان مردم نهاد جوان، کسب رتبه اول در ارزیابی حوزه جوانان توسط وزارتخانه در سه سال پیاپی، کسب عنوان استان برتر در ارزیابی وزارت ورزش و جوانان توسط استان فارس و ...را تنها بخشی از اتفاقاتی که در طول سه سال گذشته در استان فارس و در حوزه ورزش و جوانان رخ داده عنوان کرد و گفت: رکورد شکنی ورزشکاران استان فارس در کسب مدال از مسابقات آسیایی و پارا آسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا از دیگر موفقیت‌های ورزش فارس است.

 وی افزود: نمایندگان شایسته فارس در این مسابقات به رکوردهایی دست یافتند که در تاریخ ورزش فارس بی‌سابقه بوده است.

 وی با انتقاد از مدیرانی که در بدنه دولت،جوانان را نمی‌پذیرند گفت: وزارت ورزش و جوانان نمونه موفق اعتماد به جوانان در حوزه های مختلف است.

 کامیاب افزود: تقریباً ۸۰ درصد از وظایف وزارت ورزش و جوانان با برون‌سپاری توسط سازمان‌های مردم نهاد جوان برنامه ریزی و اجرا می شود که این شیوه بهتر است به تمام وزارتخانه‌ها تسری پیدا کند.

وی  برگزاری موفقیت آمیز جشنواره خدمت را یکی دیگر از کارنامه های درخشان حضور جوانان در امور اجرایی عنوان کرد و گفت: برنامه‌ریزی و اجرای تمام برنامه های بین المللی مربوط به پایتخت جوانان جهان اسلام در سال ۲۰۱۷ در شهر شیراز نیز از دیگر برنامه‌های موفقی است که جوانان شهر شیراز استان فارس انجام دادند.

انتهای پیام /  101
1266 کلیک ها  یکشنبه, 22 مهر 1397 17:57
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا