رکوردتاریخی ورزش فارس در مسابقات آسیایی و پاراآسیایی/پیام تبریک مدیر کل

راستین آنلاین :مدیرکل ورزش و جوانان فارس با صدور پیامی افتخارآفرینی ورزشکاران این استان را در کاروان خودباوری و امید اعزامی به مسابقات پاراآسیایی جاکارتا تبریک گفت. 

در پیام حیدر علی کامیاب آمده است: عرصه رقابت های حساس و نفس گیر مسابقات پاراآسیایی جاکارتا میدانی بزرگ برای به نمایش درآمدن شهامت، توانایی، غیرت و صرف کردن فعل خواستن برای مردان و زنانی بود که در راه افتخار آفرینی برای وطن عزیزمان از هر محدودیتی پلی ساختند جهت رسیدن به قله های افتخار. 
مایه غرور و سربلندی است که سهم دلاور مردان و شیرزنان استان فارس از این رقابت‌ها کسب ۱1 مدال رنگارنگ و چندین بار طنین انداز کردن سرود مقدس جمهوری اسلامی ایران بود. 
اما حلاوت این موفقیت‌ها زمانی دلچسب تر از پیش می شود که جوانمردی، ظریف، الوان پور، رحیمی، غریب شی، محمدی راد و آرم با رکورد زنی کسب مدال از مسابقات پاراآسیایی در تاریخ ورزش فارس ماندگار می‌شوند. اینجانب به نمایندگی از جامعه ورزش فارس ضمن تبریک این حضور غرور آفرین و پیروزی های تاریخی به این ورزشکاران، این رخداد تاریخی را به عموم مردم استان پهناور فارس تبریک عرض نموده، امیدوارم همواره شاهد افتخار آفرینی جوانان این سرزمین در عرصه های مختلف بین المللی باشیم.

گفتنی است ورزشکاران فارس در مسابقات آسیایی جاکارتا نیز 6 مدال طلا، نقره و برنز برای کشورمان به ارمغان آورده بودند. 

با احتساب این 6 مدال تعداد مدال های ورزشکاران فارس از رقابت های آسیایی و پاراآسیایی به 16 رسید تا یک رکورد تاریخی برای ورزش فارس رقم بخورد. 

انتهای پیام /  101
2087 کلیک ها  یکشنبه, 22 مهر 1397 06:20
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا