بیانیه مهم مدیران عامل باشگاه های فعال فارس درخصوص حاشیه های اخیر درفوتبال این استان

راستین آنلاین:تعدادی از مدیران باشگاه های فعال استان فارس با صدور بیانیه ای نسبت به حاشیه های اخیر فوتبال این استان واکنش نشان دادند.

 در این بیانیه که به امضا عبدالرسول فلاح مدیرعامل باشگاه فجر شهید سپاسی،سعید کریمی مدیرعامل باشگاه ارژن،مصطفی زارعی مدیرعامل باشگاه پارس آرا،محمدناظم الشریعه مدیرعامل باشگاه صدرای شیراز، قیصرآزادی مدیرعامل باشگاه پویندگان صنعت فجرشیراز و گروهی از مدیران عامل باشگاه های حاضر درلیگ برترفوتبال استان فارس رسیده و  با آیه« تِلْكَ الدَّارُ الْآخِرَةُ نَجْعَلُهَا لِلَّذِينَ لَا يُرِيدُونَ عُلُوًّا فِي الْأَرْضِ وَلَا فَسَادًا وَالْعَاقِبَةُ لِلْمُتَّقِينَ» (83 سوره مبارکه قصص )آغاز شده آمده است: الفبای ورزش، رعایت اخلاق و اصول جوانمردی است ودرس این مکتب  این است که ورزش هدف نیست بلکه وسیله ای است برای رسیدن به اهداف متعالی.

 اما آنچه در چند روز اخیر باعث شده تا فضای ورزش استان فارس خصوصا فوتبال مه آلود شود، سوء استفاده از جایگاه فوتبال و استفاده ابزاری از آن برای رسیدن به اهداف شخصی است .

لذا ما جمعی از مدیران فوتبال استان ضمن اعلام برائت از رفتارهایی که خدمات خادمین ورزش استان و کشور را مورد تخطئه  قرار می دهد، خواستار خویشتن داری عوامل ایجاد تنش دراین فضا،اقدام درچارچوب قانون ،پرهیزاز مرسلیقه و تمکین از مرقانون  وبازگشت آرامش درجامعه ورزش  باهدف به ثمر رسیدن و ادامه برنامه های توسعه مدار ورزش در استان هستیم .

اما در خصوص رخدادهای چند روز اخیر نیز معتقدیم که سخنان رئیس فدراسیون فوتبال مبنی بر حمایت های مالی و معنوی اداره کل ورزش و جوانان به نمایندگی از دولت محترم می تواند سندی برای تنویرافکارعمومی خصوصا دوستداران فوتبال و هواداران واقعی این ورزش پرمخاطب باشد.

لذا ضمن تاکید مجدد بر لزوم تأمین آرامش در فضای ورزش استان امیدواریم که در یک چارچوب منطقی و بدور از تلاش برای تشویش اذهان عمومی و غوغا سالاری شاهدشتاب گرفتن بیش از پیش رشد قطاررشد همه جانبه ورزش استان خصوصا ورزش فوتبال باشیم.

گفتنی است با بازداشت ابراهیم طالبی سرمربی تیم فوتبال قشقایی و اعلام استعفای روح الله نجف پور مالک و مدیرعامل باشگاه قشقایی شیرازازمسئولیت خود، چند روزی است عده ای که خودرا حامیان این تیم و مدیرعامل آن می دانند درفضای مجازی اقدام به ایجاد حاشیه هایی کرده اند.

برخی اخبارتایید نشده نیز حاکی از آن است که این عده با ایجاد کمپین هایی خواستار تجمع طرفداران این باشگاه در مکان های خاص استان ازجمله اداره کل ورزش و جوانان فارس شده اند.

گفته می شود ابراهیم طالبی براساس حکم صادرشده علیه وی در کشور آلمان ،توسط پلیس بین الملل (اینترپل )تحت تعقیب بوده است.

انتهای پیام /  101
2400 کلیک ها  جمعه, 20 مهر 1397 23:00
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا