ورزش باید به بخش جدانشدنی فرهنگ شهروندی تبدیل شود

راستین آنلاین: مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس گفت: ورزش باید به بخش جدانشدنی فرهنگ شهروندی تبدیل شود.

حیدرعلی کامیاب که در دیدار با مدیر و پرسنل تربیت بدنی شهرداری شیراز سخن می‌گفت، فصل مشترک اداره کل ورزش و جوانان و شهرداری و شورای شهر شیراز را فراهم ساختن زیرساخت های ورزش ارزان و آسان برای شهروندان دانست و تامین سلامت شهروندان را دغدغه اداره کل ورزش و جوانان و شورا دانست.

 وی افزود: این دغدغه را می‌توان از تغییر نگاه در اداره شهر و جایگزینی برنامه‌های انسان محور به جای متن محور احساس کرد.

 مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس با ابراز خوشحالی از حضور یک تیم جوان و ورزشی در مدیریت تربیت بدنی شهرداری، اتفاقات به وقوع پیوسته در حوزه ورزش شهرداری در چند سال اخیر را مثبت ارزیابی کرد و گفت: تعامل شورا و شهرداری با اداره کل ورزش و جوانان باعث شده تا نسبت به مرتفع سازی بخش عمده ای از دغدغه‌های موجود امیدوار باشیم .

وی در عین حال با انتقاد از برخی ساخت و سازهای غیر کارشناسی در حوزه ورزش شهرداری در سال های گذشته با بیان اینکه مطالعات خوبی در حوزه سخت افزاری در گذشته در این خصوص انجام نشده افزود: امیدواریم با تعامل ای که بین شورا شهرداری و اداره کل ورزش و جوانان استان وجود دارد ضمن برطرف شدن نقاط ضعف کنونی مسیر تکرار این نقاط ضعف مسدود شود.

کامیاب در بخش دیگری از صحبت‌هایش با اشاره به مباحث مطرح شده در خصوص راه اندازی باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری شیراز تعمل شهردار در این خصوص را منطقی دانست و گفت: قرار است این کار طی یک فرآیند کارشناسی شده و با چشم انداز بلندمدت عملیاتی شود بنابراین این طبیعی است که شهردار و شورای شهر برای تصمیم‌گیری در این خصوص به زمان نیاز داشته باشند.

 گفتنی است در ابتدای این جلسه یحیی زارع مدیر تربیت بدنی و تفریحات سالم شهرداری شیراز و محمد جواد کشاورز از کارشناسان تربیت بدنی شهرداری و دبیر هیئت تیر و کمان استان به بیان دیدگاه‌های خود در خصوص راهکارهای توسعه ورزش در شهر شیراز پرداختند.

انتهای پیام /  101
1423 کلیک ها  پنج شنبه, 19 مهر 1397 00:50
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا