چاپ کردن این صفحه

با مساعدت شورای اسلامی و شهرداری شیراز اماکن اختصاصی ورزش بانوان در این کلانشهر توسعه می‌یابد

راستین آنلاین:مدیرکل ورزش و جوانان فارس گفت: با مساعدت شورای اسلامی و شهرداری شیراز اماکن اختصاصی ورزش بانوان در این کلانشهر توسعه می‌یابد.

 حیدرعلی کامیاب با اشاره به نشست مشترک با لیلا دودمان یکی از اعضای شورای اسلامی شهر شیراز گفت: در ادامه سلسله نشست های مشترک با اعضای این شورا در نشست اخیر در خصوص توسعه سخت افزاری و نرم افزاری ورزش مخصوص این ورزش بانوان در شهر شیراز بحث و گفت و گو شد.

 وی با بیان اینکه نگاه شورا و شهرداری به ورزش ستودنی است افزود: ورزش همواره به منزله بخش مهمی از فرهنگ هر جامعه است که می تواند هم بر سطح فردی و هم برسطح اجتماعی تاثیر قابل توجهی داشته باشد.

 دبیر شورای عالی ورزش استان ارمغان تند شدن ضربان توسعه صنعتی در جوامع رو به رشد راکند شدن ضربان قلب شهروندان دانست و گفت: فاصله گرفتن شهروندان از ورزش و فعالیت بدنی زنگ خطر را در شهر شیراز به صدا درآورده است که باید آن را جدی گرفت.

 کامیاب رابطه زن و ورزش را در دو بعد عمومی و شخصی قابل بررسی دانست و گفت: از آنجایی که زنان چه در نقش مادر و همسر چه در نقش شهروند نقش مهم و اثرگذاری را درجامعه ایفا می کنند، تامین سلامت جسمانی و در پی آن سلامت روحی روانی آنها می‌تواند ضامن سلامت خانواده و جامعه باشد.

 مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس دغدغه مند بودن اعضای شورای شهر را در حوزه سلامت شهروندان با ارزش دانست و افزود: گرایش به ورزش و فعالیت بدنی باید به یک فرهنگ در خانواده‌ها تبدیل شود.

 کامیاب تحقق این امر مهم را مستلزم وجود مدیریت واحد و اقدامات فرهنگی مشترک دانست و گفت: با اراده ای که در شورای اسلامی شهر شیراز وجود دارد این مهم دست یافتنی است.

 مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس در بخش دیگری از صحبت‌هایش به حضور بانوان این استان در حوزه ورزش قهرمانی نیز اشاره کرد و افزود: امثال ساره جوانمردی، سمیرا ارم، فرانک پرتوآذر، فروغ عباسی ،سعیده جعفری، لیلا بهرامی، سلطنت نوروزی، زری فتحی، شیما آل سعدی ،مریم خسروانیان، فاطمه اسدپور و... نمونه های موفقی از حضور زنان فارس در عرصه ورزش هستند که می‌توانند هر کدام الگویی برای زنان و دختران استان فارس باشند.

انتهای پیام /  101
1903 کلیک ها  چهارشنبه, 18 مهر 1397 11:00
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

بیشتر بخوانید 101

موارد مرتبط