چاپ کردن این صفحه

پست جالب غلامرضا تاجگردون در خصوص بهرام شفیع

راستین آنلاین:رئیس کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس با انتشار پستی درصفحه مجازی خود نسبت به درگذشت مجری و کارشناس باسابقه ورزش کشورواکنش نشان داد.

غلامرضا تاجگردون که به دلیل خونریزی نسبتا شدید داخلی در سمت راست سرش دریکی از بیمارستان های تهران بستری و موردعمل جراحی قرارگرفته بود،با انتشار تصویری از عیادت بهرام شفیع از او نوشت:

«بهرام شفیع مجری باسابقه ومحبوب تلویزیون دیروز آمد بالای سر من در بستر بیماری .اولین برخورد ای بود که باهم داشتیم . گفت ۲۳ خیابان پایین‌تر ماشین را پارک کرده و آمدم بهت سر بزنم خیلی محبت کرد. نمیدونم جریان چیه ولی هر چیزی هست یک علامت است که او امروز پر کشید و من ماندم خدا رحمتش کند.»

بهرام شفیع، گزارشگر و مجری مشهور تلویزیون امروز بعد از ظهر جان به جان آفرین تسلیم کرد تا جامعه ورزش ایران را عزادار کند.

شفیع، 62 ساله، که از اوایل دهه شصت در شبکه اول سیما به عنوان گزارشگر مشغول به کار شد، در دهه گذشته نیز رییس فدراسیون هاکی ایران بود و موفقیت‌هایی را در این رشته ورزشی کسب کرد. شفیع که گزارش‌های بیادماندنی و مهمی از وی به یاد مانده است، تا همین هفته گذشته اجرای برنامه ورزش و مردم را پیش می‌برد .

انتهای پیام /  101
4491 کلیک ها  چهارشنبه, 18 مهر 1397 00:34
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

بیشتر بخوانید 101

موارد مرتبط