• رئیس فدراسیون فوتبال:

اگرپیگیری های مدیرکل ورزش وجوانان فارس نبودشاید مجوز حضور قشقایی در لیگ صادر نمی شد

راستین آنلاین :رئیس فدراسیون فوتبال گفت :اگرپیگیری های مدیرکل ورزش و جوانان فارس نبود،شاید مجوزحضورقشقایی در لیگ صادرنمی شد.

مهدی تاج که عصر امروز دوشنبه 16 مهر97 درنشست هم اندیشی با اهالی فوتبال سخن می گفت افزود:کمترمدیرکلی را سراغ دارم که با این جدیت پیگیر مسائل فوتبال استانش باشد.

وی با اشاره به بازیدش از ورزشگاه پارس ،بهره برداری از این ورزشگاه را یک کار بزرگ دانست و افزود:امیدوارم با حضورنماینده استان فارس درلیگ برتر کشورسکوهای این ورزشگاه با حضورجوانان استان فارس پرشود.

رئیس فدراسیون فوتبال بایادآوری روزهای اوج تیم برق شیراز دردهه 50،60و 70 افزود:با برق یا قشقایی  ورزشگاه پارس و حافظیه خالی از تماشاگرنمی ماند.

تاج فوتبال را عامل تاثیرگذار در ایجاد شادی و ساختن جامعه ای با نشاط دانست و افزود:به اعتقاد من ساختن یک ورزشگاه یعنی تخریب یک زندان!

وی ازفوتبال به عنوان یکی از قدرت های اجتماعی یادکرد و افزود:فوتبال نیاز به کمک های دولتی ندارد،به شرط اینکه از مسیر های شناخته شده و اتحان شده دردنیا کسب درآمدکند.

تاج دربخش دیگری از صحبت هایش به ظرفیت های فوتسال در استان فارس اشاره کرد و افزود:امروز تیم ملی فوتسال ما با هدایت یک مربی جوان و با دانش شیر ازی درجایگاه سوم دنیا قرارداردکه این خود نشان ازریشه دار بودن فوتسال در فارس است.

وی استان فارس را در فوتبال و فوتسال  بانوان سرآمد کشوردانست .

رئیس فدراسیون فوتبال در بخش دیگری ازصحبت هایش هیات فوتبال فارس را یکی از برترین های کشور عنوان کرد و افزود:انتخاب غلامعلی هنرپیشه بعنوان رییس جدید هیات فوتبال استان که یکی از مدیران موفق فوتبال است  نشان از اعتماد مجمعو کار آمدی وی است.

انتهای پیام /  101
1213 کلیک ها  سه شنبه, 17 مهر 1397 20:14
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا