چاپ کردن این صفحه
  • مدیرکل ورزش وجوانان فارس:

احیای باشگاه ورزشی شهرداری می تواند به یک اقدام ماندگار شورای شهر وشهردارتبدیل شود

راستین آنلاین :مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس گفت: احیای باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری می تواند به یک اقدام ماندگاربرای شورای شهر و شهردارتبدیل شود.

حیدرعلی کامیاب که عصرامروز دوشنبه 16 مهر97 درنشست هم اندیشی با اهالی فوتبال سخن می گفت افزود:نگاه مثبت اعضای شورا و شهردارشیراز به مقوله ورزش ستودنی است.

وی با بیان اینکه ورزش عامل کنترل و محدود کننده بسیاری از ناهنجاری های اجتماعی است افزود:درک صحیح اعضای شورای اسلامی شهر شیراز و شخص شهرداراز اهمیت توسعه ورزش در کلان شهرشیراز نشان از شناخت دقیق آنها از

بحث لزوم ارتقای نشاط و سلامت روحی و جسمی شهروندان است.

کامیاب افزود : در برهه ای از زمان قرار داریم که جوانان ما درمعرض خطر ابتلا آسیب های روحی و روانی هستند از این روباید با دقت برای مقابله با عوامل ایجاد کننده این آسیب ها برنامه ریزی کرد.


مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس اعتماد سازی را مهمترین رکن برقراری ارتباط با جوانان دانست و افزود:باید تلاش کنیم نسلی را برای ساختن فردا کشورمان تربیت کنیم که اخلاق گرایی را به عنوان یک ارزش باورداشته باشد.

کامیاب هزینه کردبرای ایجاد نشاط و سلامت شهروندان را سرمایه گذاری دانست و با اشاره به توسعه سخت افزاری اماکن ورزشی در سراسر استان گفت:دراین بخش استان فارس جزو استان های پیش رو در سطح کشور است.

کامیاب تزریق حدود5 میلیارد تومان  به تیم های لیگی را بخشی از اقدامات نرم افزاری اداره ورزش و جوانان فارس طی یکی دو سال اخیر دانست وگفت:این اتفاقات در حالی به وقوع پیوسته که اداره کل ورزش و جوانان  ردیف بودجه ای برای برای هزینه در ورزش حرفه ای ندارد.


وی در بخش دیگری از صحبت هایش به ظرفیت های استان فارس در حوزه مدیریتی ،مربیگری و داوری اشاره کرد و از رئیس فدراسیون فوتبال خواست تا ضمن فراهم ساختن زیر ساخت ها برای حضور مربیان و داوران استان فارس در سطح اول فوتبال کشور برای این استان درفدراسیون فوتبال نیز کرسی درخورشان فوتبال فارس درنظربگیرد.

انتهای پیام /  101
1268 کلیک ها  سه شنبه, 17 مهر 1397 20:14
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

بیشتر بخوانید 101

موارد مرتبط