• مدیرکل ورزش وجوانان فارس:

احیای باشگاه ورزشی شهرداری می تواند به یک اقدام ماندگار شورای شهر وشهردارتبدیل شود

راستین آنلاین :مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس گفت: احیای باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری می تواند به یک اقدام ماندگاربرای شورای شهر و شهردارتبدیل شود.

حیدرعلی کامیاب که عصرامروز دوشنبه 16 مهر97 درنشست هم اندیشی با اهالی فوتبال سخن می گفت افزود:نگاه مثبت اعضای شورا و شهردارشیراز به مقوله ورزش ستودنی است.

وی با بیان اینکه ورزش عامل کنترل و محدود کننده بسیاری از ناهنجاری های اجتماعی است افزود:درک صحیح اعضای شورای اسلامی شهر شیراز و شخص شهرداراز اهمیت توسعه ورزش در کلان شهرشیراز نشان از شناخت دقیق آنها از

بحث لزوم ارتقای نشاط و سلامت روحی و جسمی شهروندان است.

کامیاب افزود : در برهه ای از زمان قرار داریم که جوانان ما درمعرض خطر ابتلا آسیب های روحی و روانی هستند از این روباید با دقت برای مقابله با عوامل ایجاد کننده این آسیب ها برنامه ریزی کرد.


مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس اعتماد سازی را مهمترین رکن برقراری ارتباط با جوانان دانست و افزود:باید تلاش کنیم نسلی را برای ساختن فردا کشورمان تربیت کنیم که اخلاق گرایی را به عنوان یک ارزش باورداشته باشد.

کامیاب هزینه کردبرای ایجاد نشاط و سلامت شهروندان را سرمایه گذاری دانست و با اشاره به توسعه سخت افزاری اماکن ورزشی در سراسر استان گفت:دراین بخش استان فارس جزو استان های پیش رو در سطح کشور است.

کامیاب تزریق حدود5 میلیارد تومان  به تیم های لیگی را بخشی از اقدامات نرم افزاری اداره ورزش و جوانان فارس طی یکی دو سال اخیر دانست وگفت:این اتفاقات در حالی به وقوع پیوسته که اداره کل ورزش و جوانان  ردیف بودجه ای برای برای هزینه در ورزش حرفه ای ندارد.


وی در بخش دیگری از صحبت هایش به ظرفیت های استان فارس در حوزه مدیریتی ،مربیگری و داوری اشاره کرد و از رئیس فدراسیون فوتبال خواست تا ضمن فراهم ساختن زیر ساخت ها برای حضور مربیان و داوران استان فارس در سطح اول فوتبال کشور برای این استان درفدراسیون فوتبال نیز کرسی درخورشان فوتبال فارس درنظربگیرد.

انتهای پیام /  101
1269 کلیک ها  سه شنبه, 17 مهر 1397 20:14
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا