چاپ کردن این صفحه

فدراسیون به فوتبال فارس نگاه ویژه داشته باشد/نظرات جالب مهدی تاج در خصوص ورزش فارس

راستین آنلاین:مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس گفت:فدراسیون به فوتبال فارس ،مربیان جوان  تحصلیکرده و داوران جوان این استان نگاه ویژه داشته باشد.

حیدرعلی کامیاب که شامگاه یکشنبه 15 مهرماه 97 درنشست هم اندیشی مدیران عامل باشگاه های فعال در فوتبال و فوتسال کشوربا رئيس فدراسیون فوتبال سخن می گفت،با اشاره به ظرفیت های نیروی انسانی موجود در فوتبال فارس خواستار ایجاد زمینه برای حضور مربیان جوان و تحصلیکرده این استان در رده های مختلف تیم های ملی شد و افزود:امروز چندین مربی نظیر مسعود مقیم در استان فارس حضور دارند که می توانند خیال فدراسیون را بابت تیم های پایه سالهای سال راحت کنند.

وی علت عدم استفاده ازداوران جوان فارس در لیگ برتر را عدم اعتماد به این داوران عنوان کرد و افزود:درمیان داوران فوتبال و فوتسال فارس داورانی وجود دارند که درصورت بها دادن به آنها می توان به داشتن نسلی جوان و آینده دار در بخش داوری برای فوتبال کشور امیدوار بود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس به حضور سیدمحمد ناظم الشریعه در راس تیم ملی فوتسال کشورمان اشاره کرد و افزود:موفقیت های بی نظیر تیم ملی فوتسال با هدایت ناظم الشریعه می تواند الگوی موفقی از اعتماد به مربیان جوان،با اخلاق و بادانش استان فارس باشد.

کامیاب دربخش دیگری از صحبت هایش به توفیقات کسب شده توسط تیم های فوتسال و فوتبال استان فارس در رده ها و لیگ های مختلف کشور اشاره کردو افزود:درسال جاری و علیرغم تنگ های مالی فراوان بیش از1میلیاردو دویست مییلیون تومان به باشگاه های حرفه ای استان که درلیگ های مختلف فعال بودند کمک شده، همانطور که درسال گذشته نیز بیش از سه میلیارد تومان به این تیم ها کمک شده بود. 

وی درادامه به مشکلات باشگاه داری در استان فارس اشاره کرد و افزود:متاسفانه در فارس و به دلیل نبود صنعتی بزرگ، حامیان مالی برای حضور در ورزش بسیار کم هستند.

کامیاب یکی از علل وجود مشکلات مالی در تیم های فجرشهید سپاسی و شهدای قشقایی را نبود حامی مالی  عنوان کرد و از رئيس فدراسیون فوتبال خواست تا دریک وقت اختصاصی ضمن بررسی مشکلات این دوباشگاه خصوصا شهدای قشقایی درراستای حل مشکلات مالی و بخشش بخشی از بدهی این تیم به فدراسیون فوتبال مساعدت های لازم را انجام دهد.

هیچ مدیرکلی را مانند کامیاب سراغ ندارم

درادامه این نشست رئیس فدراسیون فوتبال درسخنان کوتاهی ضمن ابرازخرسندی از حضور در میان مدیران عامل باشگاه های استان،فارس را مهد فوتسال کشور عنوان کردو افزود:فوتسال ما با هدایت یک مربی با اخلاق از استان ریشه دار در فوتسال کشور یکی از بهترین نتایج تاریخ ورزش کشور در رشته های تیمی را به دست آورده است.

مهدی تاج اتفاقات به وقوع پیوسته در حوزه ورزش استان طی چند سال گذشته را به مثابه یک انقلاب دانست و گفت:«در وزارت ورزش اینگونه مطرح می شود که برای به سرانجام رسیدن کارهای سخت باید آن کار به فردی مانند مدیرکل ورزش و جوانان فارس سپرده شود.»

وی با اشاره به پیگیری مستمر کامیاب برای حل مشکلات نمایندگان فوتبال و فوتسال درلیگ های مختلف کشورافزود: هیچ مدیرکلی را مانند کامیاب سراغ ندارم که در طول چند ماه 7-8 باربا مراجعه به فدراسیون فوتبال به دنبال حل مشکلات نمایندگان استانش باشد.

رئیس فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران در بخش دیگری از صحبت هایش فوتبال راعامل برپایی  بزرگترین همایش اجتماعی در کشور دانست و افزود:توسعه ورزش هایی نظیر فوتبال می تواند رابطه مستقیمی با پایین آمدن آمارجرم و جنایت و بزه کاری در جامعه داشته باشد.

گفتنی است پیش از صحبت های تاج ،رسول فلاح (مدیرعامل باشگاه فجر شهید سپاسی)،عباس زارع (سرپرست تیم فوتبال فجر شهید سپاسی)،اکبرسلطانی (قائم مقام باشگاه شهدای قشقایی)،مصطفی زارع(مدیرعامل باشگاه پارس آرا)سعیدکریمی(مدیرعامل باشگاه ارژن)،و سیدمحمدناظم الشریعه (سرمربی تیم فوتسال جمهوری اسلامی ایران )به بیان دیدگاه های خود در خصوص فوتبال و فوتسال پرداختند.

انتهای پیام /  101
1126 کلیک ها  دوشنبه, 16 مهر 1397 07:34
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

بیشتر بخوانید 101

موارد مرتبط