همایش بزرگ پیاده رویی خانوادگی ناشنوایان شیراز برگزارشد

راستین آنلاین:نخستین همایش بزرگ خانوادگی ناشنوایان در شیراز برگزارشد.

رئيس هیات ورزش های  همگانی شهرستان شیرازبا اعلام این خبر گفت:این همایش برای اولین درشیراز و با همکاری مدیریت اداره بهزیستی این شهر،هیات ورزش های ناشنوایان استان فارس  وانجمن فرهنگی ورزشی ناشنوایان این برگزارشد.

بهتاش فضلی استقبال ورزشکاران و خانواده های ناشنوایان از این همایش را قابل تحسین توصیف کرد و افزود: انجام ورزش باعث می شود تا با تقویت روحیه گروهی و انجام کار تیمی از فرد گرايي در جامعه جلوگيري شود .

وی این اتفاق را عاملی برای توسعه سلامت رواني جامعه و كاهش انواع گوناگون استرس درافراد دانست و افزود:علاوه بر این برپایی برنامه شاد و مفرح در قالب برنامه های ورزشی باعث می شود تا علاوه بر فعاليت بدني، خستگي روحي و فشارهاي عصبي را ازبين رفته و هيجانات جامعه كنترل شود.

رئيس هیات ورزش های  همگانی شهرستان شیرازبا اشاره به لزوم تعریف سازوکار ایجاد شادی و نشاط در جامعه، ورزش را یکی از اضلاع و عناصرمهم این سازوکار دانست و افزود:ورزش منظم باعث طولاني شدن عمر مي شود، به افراد اين امكان را مي دهد كه از زندگي لذت ببرند و احساس طراوت و شادابي كنند.

فضلی بابیان اینکه هیات ورزش های همگانی شهرستان شیراز برای اعتلای  ورزش همگانی درسطح این کلان شهر از هیچ تلاشی دریغ نخواهد کرد افزود: در این برنامه که به مناسبت هفته ناشنوایان برگزار شد تلاش شد تا بااجرای برنامه های متنوع نظیر مسابقات ظناب کشی فضایی شاد برای شهروندان شرکت کننده درآن ایجاد شود.

انتهای پیام /  101
1656 کلیک ها  جمعه, 06 مهر 1397 15:26
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا