• نائب رئیس شورای اسلامی شهر شیراز:

تلاش می کنیم تا شهرداری درتوسعه ورزش شهر نقش کلیدی داشته باشد

راستین آنلاین :نایب رئیس شورای اسلامی شهر شیراز گفت: تلاش می‌کنیم تا شهرداری در توسعه ورزش شهر نقش کلیدی داشته باشد.

ابراهیم صبوری که در دیدار با مدیرکل ورزش و جوانان فارس سخن می گفت به الگوی توسعه ورزش همگانی در کشورهایی نظیر چین، ژاپن و هلند اشاره کرد و افزود: در این کشورها نهاد ملی و متولی ورزش به صورت مستقیم با شهرداری در ارتباط است. 
وی با انتقاد از نگاهی که شهرداری را رقیب دستگاه‌ ورزش و بخش خصوصی می داند افزود: نگاه ما در شورا و شهرداری کاهش هزینه های ورزش همگانی و ایجاد نشاط اجتماعی در جامعه است. 
وی با ابراز امیدواری نسبت به تغییر رویکرد گذشته در حوزه ورزش شهرداری شیراز افزود: ورزش قهرمانی و شور و نشاط حاصل از پیروزی قهرمانان ملی و محلی در آن می تواند موتور محرک ورزش همگانی باشد، از این رو اعتقاد دارم شهرداری می تواند با ورود به حوزه ورزش قهرمانی زمینه ایجاد انگیزه در شهروندان را برای گرایش به سمت ورزش همگانی فراهم سازد. 
نایب رئیس شورای اسلامی شهر شیراز توجه به ورزش را عامل مهمی در جهت مقابله با تهاجم فرهنگی و آسیب‌های اجتماعی برشمرد و گفت: ما بر این باوریم که هزینه کردن در حوزه‌هایی نظیر ورزش سرمایه گذاری برای افزایش سطح سلامت جسم و روح شهروندان و در نتیجه داشتن شهری زیست پذیر و بانشاط است. صبوری با استقبال از پیشنهاد مدیر کل ورزش و جوانان استان فارس در خصوص افزایش سطح ارتباط و همپوشانی شورای اسلامی شهر شیراز با دستگاه ورزش و جوانان، ابراز امیدواری کرد این اقدام گام موثری در اثر بخش تر شدن اقدامات دو دستگاه در حوزه ورزش قهرمانی و همگانی باشد.
انتهای پیام /  101
918 کلیک ها  دوشنبه, 26 شهریور 1397 15:15
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا