• مدیرکل ورزش وجوانان فارس خبرداد؛

اختصاص ردیف اعتباری برای مجموعه ورزشی پارس شیراز

راستین آنلاین :مدیرکل ورزش و جوانان فارس از اختصاص ردیف اعتباری خاص برای حفظ و نگهداری ورزشگاه بزرگ پارس شیرازخبر داد.

حیدرعلی کامیاب کلانتری، با اشاره به جلسه اخیرش با معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کل کشورگفت:تکمیل و بهره برداری از ورزشگاه بزرگ پارس شیراز یکی از کارهای ماندگار دولت تدبیرو امید است ،از این رو دکتر نوبخت نیز توجه ویژه ای به این پروژه دارد.

وی افزود: رئیس سازمان برنامه و بودجه در این دیدار با اشاره به اینکه ورزشگاه پارس شیرازاز لحاظ زیبایی و ظرفیت های سخت افزاری  آبروی ورزش کشور است، قول مساعد داد تا در بودجه سالانه برای حفظ و نگهداری این ورزشگاه اعتبار تخصیص داده شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس یکی دیگر از نتایج این دیدار را قول مساعد معاون رئیس جمهورجهت اختصاص اعتبارات بیشتر به حوزه جوانان با محوریت توسعه کمی و کیفی سازمان های مردم نهاد عنوان کرد و افزود:دراین دیدارارائه گزارش ازفعالیت های حوزه ورزش وجوانان استان و همچنین توسعه زیرز ساخت های ورزشی استان طی چند سال اخیر مورد استقبال معاون رئیس جمهورو رئیس ساازمان برنامه و بودجه قرارگرفت.

انتهای پیام /  101
1093 کلیک ها  شنبه, 24 شهریور 1397 14:49
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا