• رئیس سبک شیتوریو یونیون کاراته ایران و آسیا:

شیراز شناسنامه فرهنگ،تاریخ و تمدن ایران است

راستین آنلاین:رئیس سبک شیتوریو یونیون کاراته ایران و آسیا گفت: شیراز شناسنامه فرهنگ،تاریخ و تمدن ایران است.

محمدمتقیان نژاد که پیش از ظهر امروز دوشنبه دردیدار با مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس سخن می گفت،با اشاره به میزبانی شهر شیراز از مسابقات جهانی این سبک افزود:زمانی که در هیات رئیسه سبک بحث میزبانی شهر شیرازمطرح شد بسیاری از کشورهای جهان با استقبال از این پیشنهاد آمادگی خود را برای حضور در شهر زیبای شیراز اعلام کردند.

وی ظرفیت های فرهنگی ،تاریخی و ورزشی شهر شیراز را کم نظیردانست و با اشاره به آنچه انقلاب در حوزه زیرساخت های ورزشی این استان طی چند سال گذشته عنوان کردافزود:دربازدید از ورزشگاه شهید دستغیب و مشاهده تغیرات انجام شده در آن شگفت زده شدم.

رئیس سبک شیتوریو یونیون کاراته ایران و آسیا افزود: از دیدگاه اعضای خارجی سبک شیتوریو یونیون که به اغلب شهرهای بزرگ ایران نظیراصفهان و تبریز سفر کرده اند، شیراز به لحاظ بهرمندی از زیرساخت های اولیه مانند هتل و مراکز اقامتی، وضعیت مطلوب تری نسبت به دیگر کلانشهرهای ایران دارد که این اتفاق یک مزیت نسبی برای میزبانی این شهر از رویدادهای بین المللی محسوب می شود.

متقیان نژاد افزود: از یک طرف شهر شیراز از آب و هوای خوبی بهره مند است و شهروندان این شهر میهمان نواز هستند و از سویی دیگر زیر ساخت های ورزشی در استان فارس درچند سال گذشته توسعه چشمگیری داشته است که این ویژگی ها در هر منطقه ای باعث توسعه صنعت گردشگری ورزشی می شود.

وی ابرازامیدواری کرد تا میزبانی شیرازازمسابقات جهانی سبک شیتوریویونیون باعث معرفی بیش از پیش این شهر و مردم میهمان نوازش به دنیا باشد.

انتهای پیام /  101
1396 کلیک ها  دوشنبه, 19 شهریور 1397 14:26
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا