• معاون امور بانوان وزیر ورزش وجوانان:

رویکرد وزارت توسعه دیپلماسی ورزش است

راستین آنلاین :معاون بانوان وزیر ورزش و جوانان گفت:رویکرد  وزارت ورزش وجوانان، توسعه دیپلماسی ورزشی از طریق حضور مدیران ورزشی کشور در مجامع بین المللی است. 

فریبا محمدیان که شامگاه چهارشنبه ۱۴ شهریور ۹۷ در مراسم تجلیل از مریم کوشکی اولین زن ایرانی مسلمان عضو هیئت رئیسه انجمن بین المللی ورزش زنان جهان، در جهرم سخن می گفت:برگزاری چنین مراسمی را نشانه بلوغ اجتماعی مدیران استان فارس و شهرستان جهرم دانست و گفت: این اتفاق از آن جهت بیش از پیش خوشحال کننده است که امروز می بینیم از شهرستان فرهیخته پرور جهرم یک بانوی ورزشکار و در عین حال دانشگاهی مسیر حرفه ای را با انگیزه ای خاص در حوزه مدیریت طی کرده است. 
وی با اشاره به صحبت های حضرت امام خمینی (ره) در خصوص ورزش بانوان، تلاش بانوان ایرانی برای حفظ هویت و عظمت کشورمان در مجامع بین المللی ستود و افزود: در کنار رویکردهایی نظیر توسعه ورزش فردی، ورزش خانواده محورو ورزش محله محور، رویکرد وزارت ورزش و جوانان حضور ایران در عرصه های مدیریت بین المللی با استفاده از توان و دانش فرهیختگان ورزشکار است. 
محمدیان در بخش دیگری از صحبت‌هایش با اشاره به توسعه مثال زدنی اماکن ورزشی در استان فارس توسعه این اماکن در شهرها و روستاهای کشور را یک ضرورت انکار ناپذیر دانست و گفت:باید به این سمت برویم تا مردان و زنان در شهرها و روستاها با استفاده از اماکن ورزشی به تفریحات سالم و مفرح بپردازند.
انتهای پیام /  101
1170 کلیک ها  جمعه, 16 شهریور 1397 15:32
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا