• مدیرکل ورزش وجوانان فارس:

دانشگاه اتاق فکرتشکیلات ورزش در مسیر توسعه است

راستین آنلاین :مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس گفت: دانشگاه اتاق فکر تشکیلات ورزش در مسیر توسعه است.

حیدرعلی کامیاب که شامگاه چهارشنبه ۱۴ شهریور ۹۷ در مراسم تجلیل از مریم کوشکی اولین زن ایرانی مسلمان عضو هیئت رئیسه انجمن بین المللی ورزش زنان جهان، در جهرم سخن می گفت: انتخاب یک فرهیخته دانشگاهی ورزشکار از شهرستان جهرم را در یکی از بالاترین سطوح ورزش جهان مایه افتخار و مباهات دانست و افزود: شهرستان جهرم در حوزه ورزش، یک شهرستان ویژه در سطح استان است، اما وقتی که این ظرفیت در کنار پتانسیل های دانشگاهی قرار می گیرد حاصل کار یک اتفاق خوب و میمون می شود. 
وی استفاده از ظرفیت های علمی و دانشگاهی در حوزه ورزش را یک ضرورت عنوان کرد و با اشاره به امکان تحصیل در رشته تربیت بدنی در دانشگاه های این شهر و آن هم تا مقطع دکترا گفت: یکی از دلایل توسعه ورزش در شهرستان جهرم قرابت ورزش و دانشگاه است. 
مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس دربخش دیگری از صحبت هایش، افتتاح ۱۲ چمن مصنوعی در یک سال گذشته در شهرستان جهرم را یک اتفاق بزرگ در حوزه سخت‌افزاری و ورزش در این شهرستان دانست و افزود: با حمایت های بی سابقه وزیر ورزش و جوانان و تلاشهای نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی در سال ۹۷ نیز یک و نیم میلیارد تومان اعتبار ملی برای توسعه طرحهای ورزشی در این شهرستان در نظر گرفته می‌شود که امیدواریم باعث رشد و توسعه بیش از پیش در ورزش جهرم شود. 
کامیاب از احداث یک سالن ورزشی ویژه بانوان در شهرستان جهرم و در آینده‌ای نزدیک خبر داد و گفت: در اکثر شهرستان های استان اماکن ورزشی ویژه بانوان احداث و بهره‌برداری رسیده است که شهرستان جهرم نیز از این قاعده مستثنی نیست و در آینده ای نزدیک بانوان این شهرستان می توانند در یک فضای کاملا اختصاصی به فعالیت‌های ورزشی بپردازند. 
وی از افتتاح قریب الوقوع یک سالن اختصاصی تیراندازی و سنگنوردی و همچنین زمین چمن های مصنوعی در سیمکان، کردیان و آبسرد خبر داد و گفت: با افتتاح این فضاهای ورزشی سرانه ورزش شهرستان جهرم به حدود یک متر خواهد رسید. 
مدیر کل ورزش و جوانان استان فارس توجه به سخت افزار های ورزشی را عاملی برای رشد و شکوفایی استعدادهای ورزشی دانست و با اشاره به عضویت یکی از رزمی کاران جهرمی در تیم ملی جوجیتسو کشورمان در بازی‌های آسیایی جاکارتا گفت: با یک برنامه‌ریزی دقیق می‌توان امثال رنجبر را در تیم‌های ملی رشته های مختلف تکثیر کرد. کامیاب در ادامه و در پاسخ به ابراز احساسات حاضرین در این نشست در خصوص انتخابش به عنوان مدیرکل نمونه استانی، این انتخاب را حاصل یک کار گروهی، اعتقاد به اصل خدمتگزاری، هدف گذاری، برنامه ریزی و... دانست و گفت: اگر هم اتفاقی افتاده است، حاصل زحمات مدیران ورزش و جوانان سراسر استان و روسای هیئت‌های ورزشی است. 
وی با اشاره به هفت مرتبه حضور وزیر ورزش و جوانان در طول یک سال گذشته در استان فارس توالی حضور مقام عالی وزارت ورزش و جوانان در این استان را نشانه توجه ویژه مسعود سلطانی‌فر به ورزش فارس و پویا بودن ورزش در این استان دانست و افزود: حاصل این پویایی کسب ۶ مدال از بازی‌های آسیایی جاکارتا توسط ورزشکاران این استان است. 
مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس در پایان با ارائه یک گزارش آماری مجموع مدال‌های کسب شده در بازی‌های آسیایی توسط ورزشکاران فارس در پیش از انقلاب را یک مدال و پس از انقلاب سه مدال عنوان کرد و افزود: کسب این ۶ مدال یک رکورد تاریخی برای ورزش فارس محسوب می‌شود.
انتهای پیام /  101
1213 کلیک ها  جمعه, 16 شهریور 1397 15:32
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا