معرفی مدیرکل ورزش وجوانان استان به عنوان مدیر برتر استانی

راستین آنلاین :مدیرکل ورزش و جوانان فارس به عنوان مدیر نمونه سال ۹۶ معرفی و سوی استاندار فارس قرار گرفت. 

اسماعیل تبادار عصر امروز یکشنبه سوم شهریور ضمن معرفی مدیران نمونه استان فارس بر لزوم تداوم خدمت رسانی به مردم تاکید کرد. 
در لوح تقدیر استاندار فارس خطاب به حیدر علی کامیاب آمده است:

 جناب آقای حیدر علی کامیاب

مدیر کل ورزش و جوانان استان فارس

 با سلام و احترام 
هفته دولت یادآور فداکاری های دولتمردان پاک نهاد و پاک زیست و شهیدان رجایی و باهنر است. اکنون در سالروز گرامیداشت این شهدای والامقام و بر اساس مصوبه ستاد اجرایی هفته دولت فرصتی فراهم گردید تا از تلاش ارزنده و نقش موثر جنابعالی در پیشرفت و توسعه استان و کسب عنوان مدیر نمونه استان در سال ۹۶ تشکر و قدردانی  کنم. 
امید است با تلاش، برنامه‌ریزی و خدمت صادقانه در راستای تحقق اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و برنامه های  دولت تدبیر و امید و جلب رضایت مردم بیش از پیش موفق و موید باشید. 
همچنین دبیرستاد جشنواره شهید رجایی استان نیز با اهدای لوحی به حیدر علی کامیاب، اداره کل ورزش و جوانان استان فارس را در اجرای مواد ۸۱ و ۸۲ قانون مدیریت خدمات کشوری، بر اساس نتایج حاصل از ارزیابی عملکرد دستگاه اجرایی در سال ۹۶ در محور اقدامات برجسته شاخص مشارکت بخش خصوصی و عمومی به عنوان یکی از دستگاه‌های برتر استان معرفی کرد. 
در این لوح که به امضاء ساسان تاجگردون به عنوان دبیر ستاد جشنواره شهید رجایی استان فارس و اسماعیل تبادار استاندار فارس رسیده است از تلاش ارزنده کامیاب و پرسنل اداره کل ورزش و جوانان در راستای توسعه و اعتلای استان فارس تقدیر به عمل آمده است.
انتهای پیام /  101
2835 کلیک ها  دوشنبه, 05 شهریور 1397 07:27
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا