آتشبازی زنان ایرانی با انرژی دختران شیرازی

راستین آنلاین:تیم کبدی دختران ایران که همواره مقابل هند به عنوان قدرت برتر قاره کهن دچار مشکل می شد، درحالی توانست امروز در فینال بازی های آسیایی 2018 این تیم را شکست دهد که نقش دو بازیکن شیرازی این تیم درکسب مدال طلای این مسابقات،بسیارتاثیرگذاربود.

کبدی کاران دختر کشورمان در دور گروهی بعد از شکست کره جنوبی و بنگلادش نتوانستند از پس چین تایپه بربیایند؛ اما با صعود به نیمه نهایی مقابل تایلند ایستادند.

آنها با قدرت توانستند این تیم را برای صعود به فینال شکست دهند. امروز بازی سرنوشت ساز کبدی ایران برگزار شد و دختران کبدی کار با شاهکار تاریخی خوددرحالی  27 بر 24 مقابل هند به برتری رسیدندکه سعیده جعفری و راهله نادری دو چهره شاخص این مسابقه بودندتا تیم ملی کبدی ایران قهرمان بازی های آسیایی شود.

نیمه اول این مسابقه در شرایطی تمام شد که ایران با نتیجه 11 به 13 از حریفش عقب بود ولی با شروع نیمه دوم ایران حتی 18 به 15 از حریفش پیش افتاد و توانست این برتری را تا پایان مسابقه بر حریفش تحمیل کند.

پیام تبریک مدیرکل ورزش و جوانان فارس

درپی کسب این موفقیت مدیرکل ورزش وجوانان فارس با صدور پیامی کسب مدال طلای کبدی بانوان را درجاکارتا تبریک گفت.

حیدر علی کامیاب در این پیام با تبریک به عباس رضایی رئیس هیات کبدی استان که به عنوان نماینده فدراسیون کبدی جمهوری اسلامی ایران در این رقابت ها حاضر شده بود،کسب  این مدال باارزش طلا را به سعیده جعفری و راهله نادری دو تن از ورزشکاران وبازیکنان استان فارسی و عضو اصلی تیم ملی کبدی بانوان نیز تبریک گفت.

کامیاب دراین پیام افزوده است :ورزش فارس با برنامه ریزی انجام شده، تکیه بردانش مربیان و شهامت وغیرتمندی ورزشکاران آن دررشته های مختلف روزهای خوبی را برای ورزش کشور رقم زده است، اما این پایان رسالت ما نیست، باید تلاش کنیم تا با اتحاد وهمدلی و استفاده از تمام ظرفیت های موجود قله های افتخار را برای رسیدن به اوج  موفقیت کسب کنیم.

انتهای پیام /  101
1366 کلیک ها  جمعه, 02 شهریور 1397 14:12
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا