قدرانی جامعه کمانداران استان از مدیرکل ورزش و جوانان فارس

راستین آنلاین:با آغاز بتن ریزی و فراهم سازی زیر ساخت های تکمیل سایت تیراندازی استان در مجموعه ورزشی شهید آیت الله دستغیب شیراز، تعدادی از ورزشکاران،داوران،مربیان و پیشکسوتان کمانداری استان فارس با نوشتن نامه ای ازمدیرکل ورزش و جوانان استان فارس به جهت آنچه آنها حمایت ویژه ازورزش مفرح و مورد توصیه دین مبین اسلام خواندند تشکر کردند.

در متن این نامه که یک نسخه از آن نیز دراختیار پایگاه خبری تحلیلی راستین آنلاین در استان فارس قرارگرفته ،خطاب به حیدرعلی کامیاب آمده است:

جناب آقای کامیاب

مدیرکل گرامی اداره ورزش و جوانان فارس

با درود و مهرورزی، اینجانبان اعم از مربیان، داوران، قهرمانان المپیکی، ملی و کشوری به نمایندگی از جامعه ی کمانداران فارس بر این باور اعتقاد قلبی داشته که تغییراتی شایان ذکر و سپاسگزاری در زمین تیر و کمان مجموعه ی ورزشی شهید دستغیب اتفاق افتاده و در شرف تکمیل است که غیر قابل انکار بوده است.

تغییراتی که نشاط و انرژی حاصله از آن  بخوبی قابل لمس است.

بر هیچ کس پوشیده نیست که  وضعیت نابسامان و ناهموار پیشین با وضعیت هموار و بتون ریزی شده ی کنونی قابل قیاس نبوده و نمی باشد، اکنون که پس از گذشت سالیانی دراز برای اولین بار آنهم در دوران مدیریت کنونی اداره کل ورزش و جوانان،باهمت والای شما وبا نگرش سیستمی  حضرتعالی به ورزش،این مهم میسر گردیده است و در حال پیشرفت می باشد، اینجانبان بر خود  واجب دانسته که به مصداق روایت نورانی " من لم یشکر المخلوق لم یشکر الخالق" از جنابعالي و کارشناس مسئول و کارشناسان حوزه ی فنی تحت نظر آن مقام معزز نهایت قدردانی و سپاسگزاری به عمل آید.

 از درگاه پروردگار توانا برای شما و تمامی مسؤلین خدمتگزار و دلسوز سلامتی و سربلندی و شادمانی و بهروزی روزافزون را خواستاریم.

انتهای پیام /  101
1328 کلیک ها  دوشنبه, 29 مرداد 1397 13:54
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا