خانواده های شیرازی درشادی بهره برداری از ورزشگاه پارس سهیم خواهند بود

راستین آنلاین:مدیرکل ورزش و جوانان فارس از حضورخانواده های شیرازی درروزبهره برداری ازورزشگاه بزرگ پارس شهر شیراز دراین ورزشگاه خبرداد.

حیدرعلی کامیاب که جمعه شب 19مردادماه درجشن مردمی روزخبرنگارسخن می گفت،ایجاد شادی و نشاط درجامعه را یکی ازوظایف اداره کل ورزش و جوانان برشمردوافزود:روزیکشنبه 21 مرداد و پیش از بازی تیم های فوتبال قشقایی شیرازومس کرمان مراسم بهره برداری رسمی از ورزشگاه پارس همراه با جشن و نورافشانی انجام می شودکه دراین شادی خانواده های شیرازی نیز حضورخواهندداشت.
وی ضمن دعوت ازهمه مردم علاقمند به ورزش جهت حضوردرورزشگاه و حمایت ازیکی ازنمایندگان فوتبال استان در لیگ دسته یک فوتبال کشورگفت:شادی و نشاط حق شهروندان است و ما بناداریم درشادی بهره برداری از این ورزشگاه خانواده ها راهم سهیم کنیم.
کامیاب بااشاره به استرس و نگرانی ها و فشارهای اقتصادی و کمبود اشتغال و سختی هایی که هر کدام از خانواده های ایرانی را به نوعی گرفتار کرده است افزود:درچنین شرایطی  لزوم داشتن فضایی شاد و با نشاط در جامعه حس می شود .
وی بر نیاز به باز تعریف موضوع نشاط و شادابی متناسب با نیاز امروز در چارچوب مبانی دینی تاکیدکردو گفت: باید تمامی ظرفیت های دینی، ملی و قومی برای ایجاد نشاط اجتماعی بکار بسته شود.
گفتنی است تیم فوتبال قشقایی شیراز دراولین بازی ازسری مسابقات لیگ درسته یک فوتبال کشوردرساعت 20 روزیکشنبه 21 مردادماه میزبان تیم مس کرمان خواهد بودوقراراست ورزشگاه بزرگ و زیبای پارس شیراز پیش از این بازی از و درمراسمی که از ساعت 18 دراین ورزشگاه انجام می شود رسما به بهره برداری برسد.
انتهای پیام /  101
1186 کلیک ها  شنبه, 20 مرداد 1397 08:59
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا