وزیر ورزش وجوانان به فارس می آید

 راستین آنلاین:وزیر ورزش وجوانان برای افتتاح چندین پروژه ورزشی دهه اول شهریور ماه به استان فارس سفر می‌کند. 

مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس با اعلام این خبر و با اشاره به جلسه مشترکش به اتفاق نماینده مردم لامرد و مهر در مجلس شورای اسلامی با مسعود سلطانی‌فر گفت: در این جلسه طرح های در حال احداث و آماده بهره‌برداری در استان فارس مورد بررسی قرار گرفت. 
کامیاب از هفته دولت امسال به عنوان بهاری در عرصه زیرساخت‌های ورزشی استان فارس یاد کرد و گفت: در این هفته حدود ۶۰ پروژه ورزشی در استان فارس به بهره برداری خواهد رسید. 
وی استان فارس را به لحاظ کمی استان نخست در حوزه بهره برداری از فضاهای ورزشی در هفته دولت امسال دانست و افزود: امیدواریم با بهره‌برداری از این اماکن بخش عمده ای از دغدغه شهروندان پیرامون دراختیار داشتن، فضای ورزشی در نقاط مختلف استان مرتفع گردد. 
 مدیرکل ورزش و جوانان فارس از نقش موثر ورزش همگانی در سالم سازی جامعه و ایجاد نشاط اجتماعی به عنوان نقشی مهم و تاثیرگذار یاد کرد و گفت:نباید فراموش کرد که توسعه ورزش همگانی با رونق ورزش قهرمانی ارتباط مستقیم دارد. 
کامیاب سیاست اداره کل ورزش و جوانان استان در توسعه اماکن و زیرساخت‌های ورزشی را فراهم سازی شرایط گسترش ورزش همگانی بین خانوارهای  استان فارس عنوان کرد و گفت: بر همین اساس است که با استفاده از تمام ظرفیت‌ها و در قالب یک کار جهادی تصمیم به افزایش سرانه ورزشی در استان فارس گرفته شده است. 
گفتنی است در نشست مشترک مدیرکل ورزش و جوانان فارس و نماینده مردم لامرد و مهر در مجلس شورای اسلامی با وزیر ورزش و جوانان پیشنهاد احداث دو مکان  ورزشی در یکی از روستاها و شهر لامرد مورد پذیرش مسعود سلطانی فر قرار گرفت.
انتهای پیام /  101
1373 کلیک ها  چهارشنبه, 17 مرداد 1397 13:16
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا