عمده ترین مطالبات جوانان مسائل اجتماعی است

راستین آنلاین:فرماندار شهرستان سپیدان گفت:عمده ترین مطالبات جوانان مسائل اجتماعی است.

 جمال جوادی جهرمی که در گردهمایی یک روزه روسای ادارات ورزش و جوانان استان فارس در مجموعه ورزشی تفریحی پولاد کف سپیدان سخن می گفت،تلاش برای انحراف این مطالبات از حوزه اجتماعی به حوزه سیاسی را نقشه راه دشمنان نظام دانست و افزود: امروز انتقاد از بدنه ی سالخورده مدیریتی کشور نقدی به جا وغیر قابل انکار است، که توجه به آن می‌تواند ضمن فراهم ساختن زمینه حضور جوانان با انگیزه در حوزه اجرایی کشور سبب سوق دادن توانایی های جوانان به حل مشکلات بسیاری از مشکلات کنونی کشور شود.

 رئیس شورای اداری شهرستان سپیدان با مهم ارزیابی کردن وظایف محوله به دستگاه ورزش و جوانان افزود:برنامه ریزی جهت پر کردن اوقات فراغت جوانان، افزایش سطح سلامت روحی و جسمی شهروندان، ایجاد امید و نشاط در جامعه و توسعه ورزش همگانی و تربیت قهرمانان در رشته‌های مختلف ورزشی وظایفی هستند که می توان با عملیاتی کردن آنهااز انحراف قشر جوان و بروز برخی بزه ها جلوگیری کرد.

 جوادی جهرمی با ابراز خوشحالی از وجود طرح های کلیدی و نگاه جامع اداره کل ورزش و جوانان استان در شهرستان سپیدان اقدام به ساخت کمپ رهبران جوان در این شهرستان را یک اتفاق خوب و منحصر به فرد برای کشور دانست و افزود:از این مدل چند در دنیا تعداد انگشت شماری وجود دارد که ما می‌توانیم با استفاده از تجارب کشورهای دارای این نوع کمپ نتایج خوبی را از برگزاری دوره های توانمندسازی در آن کسب کنیم.

 فرماندار سپیدان درپایان گفت: رویکرد دولت نسبت به توسعه زیرساخت ها و ترویج اماکن ورزشی می‌تواند به ایجاد نشاط اجتماعی و افزایش امید در جامعه خط شود.

انتهای پیام /  101
1729 کلیک ها  دوشنبه, 08 مرداد 1397 11:11
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا