توسعه ورزش دانشجویی ضامن سلامت جسم و ایجاد نشاط در قشر دانشجو است

راستین آنلاین :معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان بر اهمیت ورزش دانشجویی تاکید کرد.

عبدالحمید احمدی که شامگاه جمعه ۲۹ تیرماه در حاشیه مراسم افتتاحیه چهاردهمین المپیاد دانشجویان کشور در شیراز سخن می‌گفت افزود: انسان محور توسعه است و انسان سالم جامعه سالم را می سازد از این رو انسان و زندگی سالم هدف توسعه پایدار است. وی با بیان اینکه دانشجویان قشر عظیم و تاثیرگذار و در عین حال آینده سازان این کشورند بر اهمیت تامین سلامت جسم و  روح آنها تاکید کرد و افزود: توسعه ورزش دانشجویی می‌تواند ضامن سلامت جسم و ایجاد نشاط در قشر دانشجو باشد. 
معاون وزیر ورزش ارتقای سطح سلامت جسمی، روانی و دوری از رخوت و سستی را اولین نتیجه توسعه ورزش در دانشگاهها دانست و گفت:استقبال گسترده دانشجویان دانشگاه‌های کشور و حضور پرشور آنها در این المپیاد  از یک سو نشان از علاقمندی قشر جوان و دانشجو به ورزش و سوی دیگر حکایت از توجه ویژه دولت به ورزش در دانشگاه ها دارد. 
عضو هیات رئیسه فدراسیون ورزش های دانشگاهی کشور، بهبود سبک زندگی را از دیگر نتایج توسعه ورزش در دانشگاه‌ها عنوان کرد و گفت: می‌توان با توجه به ورزش دانشجویی علاوه بر توسعه ورزش قهرمانی شاهد پویایی جامعه از طریق توسعه ورزش همگانی و بهبود سبک زندگی در جامعه بود. 
وی در بخش دیگری از صحبت‌هایش به همکاری اداره کل ورزش و جوانان استان فارس با متولی برگزاری این المپیاد یعنی وزارت علوم و دانشگاه شیراز اشاره کرد و گفت: مدیرکل ورزش فارس با بسیج تمام ظرفیت های نرم افزاری و سخت افزاری موجود در ورزش استان همکاری مناسبی با دانشگاه شیراز داشته است. معاون وزیر ورزش و جوانان با اشاره به حضور هیئت های ورزشی استان، داوران و مدیران ورزشی این هیأت‌ها در برگزاری هرچه بهتر چهاردهمین المپیاد دانشجویان کشور گفت: امیدواریم بتوانیم در کنار دانشگاه شیراز و وزارت علوم میزبان خوبی برای دانشجویان سراسر کشور در شیراز باشیم.
انتهای پیام /  101
972 کلیک ها  جمعه, 29 تیر 1397 23:08
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا