چاپ کردن این صفحه

جدیدترین نکات فنی کاراته در شهر صدرامرورشد

راستین آنلاین:استاژ فنی کاراته در بخش  کومیته توسط هیات کاراته شهر صدرا برگزار شد.

رئیس هیات کاراته شهر جدید صدرابا اعلام این خبر گفت:رضا رفعتی سرمربی شیرازی تیم ملی کاراته قطر با حضوردرشهر صدراجدیدترین نکات فنی کاراته در بخش کومیته(مبارزه) را برای مربیان و هنرجویان ارشدفعال در این شهر تدریس و مرور کرد.

امیرحسین شادمانی با بیان اینکه در این استاژفنی بیش از ۱۵۰ کاراته کای ارشد  و بیش از ۱۵ مربی کاراته فعال حضو رداشتند افزود:.در این استاژ یک روزه مطالب فنی به روز بسیاری در اختیار کاراته کا ها و مربیان  قرار گرفت.

وی با اشاره به حمایت های محمد ناظم الشریعه در توسعه ورزش کاراته در شهر جدید صدرا گفت: هیات کاراته این شهر توجه خاصي به آموزشهاي تخصصی دارد چراکه اعتقاد داریم ،اين آموزشها یکی از راه های مهم تربيت نيروي انساني متخصص و ابزار مهمي در ارتقاء كيفيت دانش مربیان و هنرجویان کاراته است.

شادمانی با بیان اینکه در برگزاری این استاژ حضور چشمگیر مسئولین و پیشکسوتان کاراته استان فارس قابل توجه بودافزود:شهر جدید صدرا با جمعیتی بالغ بر یکصد هزارنفر ظرفیت هایی بسیاری برای توسعه ورزش کاراته دارد که امیدواریم  با حمایت های ناظم الشریعه نماینده ورزش این شهر زمینه کشف و پرورش استعدادهای نوجوان و جوان فراهم آید.

رئیس هیات کاراته شهرصدرا توسعه ورزش دراین شهر را عامل مهمی برای  ارتقای هویت شهری درصدرادانست و گفت:نگاه مثبت اداره ورزش و جوانان شهرستان شیراز و توجه ویژه مدیرکل ورزش وجوانان استان به لزوم توسعه زیر ساخت های ورزشی در این شهر نوید روزهای خوبی برای ورزش شهر صدرا می دهد.

گفتنی است رضا رفعتی از کاراته کا های پیشکسوت فارس می باشد که سالهاست درکشور قطر به مربیگری مشغول است و توانسته با تیم های ملی قطر دررده های مختلف سنی افتخارات زیادی را کسب کند.

انتهای پیام /  101
2400 کلیک ها  شنبه, 23 تیر 1397 10:33
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

بیشتر بخوانید 101

موارد مرتبط