علیرضا فغانی دیدار رده‌بندی جام جهانی را قضاوت می‌کند

راستین آنلاین: تیم داوری ایران مسابقه حساس رده‌بندی جام جهانی ۲۰۱۸ بین انگلیس و بلژیک را قضاوت می‌کند.

علیرضا فغانی، داور و رضا سخندان و محمد منصوری، کمک‌های او در جام جهانی روسیه قضاوت‌های بی‌نقصی در دو بازی مرحله گروهی بین تیم‌های آلمان- مکزیک و برزیل- صربستان داشتند که در مسابقه مهم مرحله یک هشتم نهایی بین تیم‌های فرانسه- آرژانتین هم قضاوت کردند.

فغانی در بازی مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی داور چهارم دیدار اروگوئه- فرانسه بود ولی او و کمک‌های ایرانی‌اش در دیدار نیمه نهایی قضاوتی نداشتند و شب گذشته فقط بازی انگلیس و کرواسی را از نزدیک تماشا کردند.

حالا با تصمیم فیفا علیرضا فغانی و کمک‌های او بعد از دو مرحله استراحت، داوری مسابقه حساسی را برعهده خواهد داشت و دیدار رده بندی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه بین تیم‌های انگلیس و بلژیک را قضاوت می‌کنند.

فیفا دقایقی قبل اعلام کرد که علیرضا فغانی داور وسط بازی تیم‌های ملی انگلیس و بلژیک خواهد بود و رضا سخندان و محمدرضا منصوری هم او را همراهی می‌کنند.

مالانگ دیدیو از سنگال داور چهارم دیدار رده بندی جام جهانی است و جبرئیل کامارا، هموطن او، کمک داور ذخیره این مسابقه خواهد بود.

بازی تیم‌های ملی انگلیس و بلژیک در رده بندی جام جهانی روسیه از ساعت ۱۸:۳۰ روز شنبه، بیست و سوم تیرماه در استادیوم سن پترزبورگ برگزار می‌شود.

همچنین پیتانا داور آرژانتینی، دیدار فینال بین دو تیم کرواسی و فرانسه را قضاوت خواهد کرد.

انتهای پیام /  راستین آنلاین
2068 کلیک ها  جمعه, 22 تیر 1397 01:40
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا