پیام مدیرکل ورزش وجوانان فارس به مناسبت روزجهانی ورزشی نویسان

راستین آنلاین :مدیرکل ورزش وجوانان فارس در پیامی روز جهانی ورزشی نویسان را به قشر از خبرنگاران وروزنامه نگاران تبریک گفت. 

در پیام حیدر علی کامیاب آمده است:
این نام گذاری اولین بار در بازی های المپیک 1924 پاریس به مناسبت تاسیس انجمن ورزشی نویسان (AIPS) و برای تجلیل از خدمات گرانبهای خبرنگاران، نویسندگان و عکاسان ورزشی در مسیر توسعه ورزش و ایجاد همبستگی بین کشورهای مختلف انجام شد.
امروز ودر عصر انفجار اطلاعات برهیچکس پوشیده نیست که خبرنگاران ورزشی نقش مهمی در رشد و توسعه ورزش خصوصا ورزش استان دارند.
اگرچه عشق به ورزش این شغل را برای ورزشی نویسان شیرین کرده است با این حال همواره سختی ها و تلخی های فراوانی پیش روی خبرنگاران است.

زنان و مردانی که برای کشف صحت خبرها از هر مشکلی عبور کرده و گاهی از پشت درهای بسته استادیوم ها خبر تهیه می کنند،کمک به پیشرفت و توسعه ورزش ایران را رسالت خود می دانند

شخصا اعتقاد دارم که قلم، ایده و تفکر اهالی رسانه همواره چراغ راه مدیران ورزشی در رسیدن به قله های افتخار است.
قلم به دستانی که  براساس‌ معیارهای اخلاقی و گرایشهای حرفه‌ای‌ اهداف توسعه ورزش را شناخته ودر راه تحقق آنها از هیچ تلاشی دریغ نمی کنند.
بی شک امروز و درشرایطی که ورزش استان باید به صورت همه جانبه حرفه ای شود نقش این عده نقشی بی بدلیل است از این رو بر این باورم که می بایست جامعه ورزشی نویسان به لحاظ کمی و کیفی تقویت شود.
اینجانب به نمایندگی از جامعه ورزش استان ضمن تبریک مجدد این روز، آرزوی توفیق روزافزون ورزشی نویسان کشور خصوصا زحمتکشان این عرصه در استان را دارم.
انتهای پیام /  101
838 کلیک ها  دوشنبه, 11 تیر 1397 12:01
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا