علی کریمی به دادسرا احضار شد

راستین آنلاین:بازیکن و مربی سرشناس فوتبال ایران به دلیل برخی از پست های اینستاگرامی اش به دادسرا احضار شد.

علی کریمی علاوه بر فوتبال یکی از فعالان حوزه فضای مجازی است. با این وجود امروز خبر رسید که او به خاطر برخی از پست هایش در اینستاگرام به دادسرای فرهنگ و رسانه احضار شده است. کریمی امروز به همراه وکیلش از ساعت 12 در دادسرا حاضر شده و به ادای توضیحات در این رابطه پرداختند.

البته مشخص نیست کدام پست های اینستاگرامی کریمی باعث احضارش به دادسرا شده است. دکتروحید ملکی وکیل علی کریمی ضمن تایید این موضوع از دادن هرگونه اطلاع بیشتری امتناع کرد .

آخرین پست اینستاگرامی  علی کریمی که بازتاب گسترده ای هم هشتگ کمپین نخریدن اقلام غیرضروری مثل سکه و طلا بود که بشدت در فضای مجازی با استقبال کاربران روبرو شد. پیش از این نیز پست های او درباره کوروش و یا پست های حمایتی اش از مهدی مهدوی کیا و کریم باقری نیز در فضای مجازی واکنش های زیادی را برانگیخته بود. علی کریمی 3.5 میلیون فالوور در اینستاگرام دارد و یکی از پرمخاطب ترین و محبوب ترین چهره های اینستاگرامی است. او ظرف یکسال اخیر البته درگیری ها و چالش هایی نیز با برخی افراد مانند رئیس فدراسیون فوتبال ، سرمربی تیم ملی ، مالک باشگاه نفت و مدیرتیم سپیدرود هم داشته و هربار از اینستاگرامش به عنوان یک رسانه پرمخاطب برای ابراز عقایدش درباره این چالش ها بهره برده است.

البته صفحه اینستاگرام کریمی صرفا یک صفحه انتقادی نیست. او پست های  ارزشی مثل پست هایی که درباره شهدا گذاشته یا پست های اجتماعی اش درباره روزکارگر ، حمایت از ورزشکاران زن، مسایل زیست محیطی و... را نیز در اینستاگرامش منتشر کرده و به بیان بهتر اینستاگرام او رسانه ای بسیار فعال است.

با این وجود ظرف روزهای آینده مشخص خواهد شد که حضور او در دادسرا به خاطر کدام پست هایش بوده است.

انتهای پیام /  101
3843 کلیک ها  سه شنبه, 29 خرداد 1397 13:57
این مورد را ارزیابی کنید
(4 رای‌ها)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا