زوراراده ملت به عدالت و آزادی نرسید

راستین آنلاین: تیم فوتبال سازمان عدالت و آزادی توانست با شکست تیم حزب اراده ملت ایران قهرمان اولین دوره مسابقات فوتسال احزاب اصلاح‌طلب فارس (جام رمضان) شود. 

با رسیدن مسابقات فوتسال احزاب اصلاح‌طلب فارس (جام رمضان)  به نقطه پایانی دو تیم سازمان عدالت آزادی و حزب اراده ملت ایران برای کسب مقام قهرمانی رو در روی یکدیگر صف‌آرایی کردند. 
دز آغازاین بازی سازمان عدالت آزادی که از حمایت تماشاگران پورشورش برخوردار بود با حملات سنگین دروازه حریف را مورد هجوم قرار داد امامحمد روستایی دروازه بان تیم اراده ملت ایران در چندین مورد مهاجمین سازمان عدالت آزادی را در به ثمر رساندن گل ناکام گذاشت. 
پس از چندین حمله خطرناک سازمان عدالت آزادی این تیم اراده ملت بود که روی حرکت آکروباتیک جواد طلا بازیکن با اخلاق خود توانست به گل اول دست پیدا کند. 
تنها چند ثانیه بعد از این گل اسماعیل کشاورز با یک شوت سهمگین از فاصله دور کنج دروازه  اراده ملت را نشانه رفت تا با فرو ریختن دروازه این تیم، محمد روستایی چاره ای جز تسلیم شدن نداشته باشد. 
پس از این گل بازی به مراتب زیباتر از قبل شد تا اینکه جاوید کشاورز توانست با یک بغل پای ساده، سازمان عدالت و آزادی را دو بر یک پیش اندازد. 
اما اراده ملت سعی داشت با ارائه یک کار تیمی منسجم آب رفته را به جوی بازگرداند. 
جواد طلا این بار روی یک کار تیمی از قبل تمرین  شده خودش و تیمش را دو گله کرد تا روی کاغذ همه چیز دوباره از نو آغاز شود. 
بازی زیبا، روان، دلچسب و قلدر دو تیم در حالی تماشاچیان حاضر در سالن را به وجد آورده بود که محمود باقری توانست دروازه تیم سازمان عدالت آزادی را برای بار سوم فرو ریزد تا
با این گل احمد تنوری و یارانش جام قهرمانی را در یک قدمی خود احساس کنند. 
اما این آخر بازی نبود از یک سو درخشش دروازه‌بان سازمان عدالت آزادی و از سویی دیگر کار تیمی و تکنیک خوب بازیکنان  عدالت و آزادی  باعث شد تا اراده ملت کمی عقب بنشیند. شوت از راه دور و زیبای جاوید کشاورز در حالی کنج دروازه اراده ملت  جا خوش کرد که این بار نیز هیچ کاری از دست روستایی بر نمی آمد. 
پس از این گل دو تیم باز هم بازی زیبایی را به نمایش گذاشتند. 
بازی که هر لحظه از آن بوی به ثمر رسیدن یک گل به مشام می‌رسید. 
در شرایطی که هر دو تیم برای رسیدن به گل پیروزی به آب و آتش می‌زدند داور مسابقه به نشانه پایان وقت قانونی در سوت خود دمید تا نتیجه این فینال مهیج و دیدنی در وقت اضافه مشخص شود. 
 باآغاز وقت اضافه نخست بازیکنان تیم سازمان عدالت آزادی که به نظر می رسید از لحاظ آمادگی جسمانی در شرایط بهتری قرار دارند بر تعداد حملات خود افزودندتا نهایتا با گل های محسن فقیهی راد و جاوید کشاورز  این بازی را با نتیجه ۵ بر ۳ به نفع خود به پایان برساند. 
به این ترتیب در پایان این مسابقات سازمان عدالت آزادی با ایستادن روی سکوی نخست، مقام قهرمانی را از آن خود کرد و احزاب اراده ملت، مردم سالاری و ندای ایرانیان نیز به ترتیب دوم تا چهارم شدند. 
اما در پایان این مسابقات که به همت وبا برنامه‌ریزی حزب اتحاد ملت ایران اسلامی انجام شد طاهر فقیه  از تیم عدالت و آزادی و جواد طلا ازتیم اراده ملت هر کدام با به ثمر رساندن ۸ گل مشترکا عنوان آقای گلی این مسابقات را از آن خود کردند. گفتنی است سید احمدرضا دستغیب و ابراهیم صبوری رئیس و نایب رئیس شورای اسلامی شهر شیراز، علی ناصری و مهدی حاجتی اعضای  شورا، محمدرضا دهقانی مدیرکل حوزه ریاست شورای اسلامی شهر شیراز، محمد رضا گل همیشه بهار مشاور کمیسیون بهداشت و سلامت شورا و تنی چند از دبیران احزاب اصلاح طلب فارس تماشاگران ویژه شب پایانی این دور از مسابقات بودند.
انتهای پیام /  101
1280 کلیک ها  پنج شنبه, 24 خرداد 1397 10:10
این مورد را ارزیابی کنید
(4 رای‌ها)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا