سازمان عدالت وآزادی در مقابل سد اراده ملت/مسابقه فینال و رده بندی جام رمضان تکراری شد

راستین آنلاین:بابرگزاری دو بازی نیمه نهایی از مسابقات فوتسال احزاب اصلاح‌طلب  فارس (جام رمضان) تکلیف دو تیم فینالیست این مسابقات مشخص شد. 

در اولین بازی از دور نیمه نهایی این دوره از مسابقات دو تیم سازمان عدالت و آزادی و ندای ایرانیان درحالی مقابل یکدیگر صف آرایی کردند که تیم سازمان عدالت آزادی به عنوان تیم نخست گروه اول و تیم ندای ایرانیان به عنوان تیم دوم گروه دوم جواز حضور در این دو مرحله از مسابقات را کسب کرده بودند. 
بازیکنان تیم سازمان عدالت و آزادی در شرایطی پا در این میدان گذاشتند که در سه بازی مرحله مقدماتی 13 گل به حریفان خود زده  بودند تا نشان دهند چارچوب  دروازه حریف را به خوبی می‌شناسند. 
اما در آن سوی میدان تیم ندای  ایرانیان گرچه خط حمله کم‌خطرتری داشت اما دریافت تنها سه گل در سه بازی و معدل گل مثبت 6 باعث شده بود تا این تیم روی کاغذ چیزی از حریفش کم نداشته باشد. 
 با شروع بازی این تیم سازمان عدالت و آزادی بود که با تکیه بر کار گروهی توانست خیلی زود بر توپ و میدان سوار شود. 
این تیم در همان ابتدا چند موقعیت خطرناک را روی دروازه حریف ایجاد کرد اما درخشش دروازه‌بان تیم ندای ایرانیان مانع از فروپاشی دروازه این تیم شد. 
هرچه زمان بازی می‌گذشت اصرار بر حرکات فردی توسط بازیکنان تیم فوتسال ندای ایرانیان و بالا رفتن ضریب اشتباه بین بازیکنان این تیم حملات تیم سازمان عدالت آزادی را زهرآلود تر می کرد. 
با به ثمر رسیدن گل نخست تیم سازمان عدالت و آزادی میل به انجام حرکات انفرادی بین بازیکنان تیم ندای ایرانیان بیشتر شد تا این فرصت را برای حریفش مهیا کنند که با آرامش بیشتری به پیاده کردن نکات تاکتیکی از پیش تمرین شده خود در زمین بپردازند. 
 ادامه این روند باعث شد تا تیم فوتسال سازمان عدالت آزادی گل دوم خود را نیز وارد دروازه حریف کند. 
بازیکنان ندای ایرانیان با دریافت این گل سعی کردند با افزایش حملات خود گل های دریافتی را جبران کند اما فشار این تیم روی دروازه حریف تنها یک گل به خودی برای تیم سازمان عدالت و آزادی به همراه داشت. 
با شروع نیمه دوم و افزایش میل هجومی توسط بازیکنان ندای ایرانیان بازی از جذابیت بیشتری نسبت به نیمه نخست همراه شد. 
اما بازیکنان این تیم هرچه زدند به در بسته زدند. 
در حالی که بازیکنان تیم سازمان دولت آزادی با استفاده از یکی از  فرصت  های به دست آمده گل سوم خود را به ثمر رساندند تا با دو گل فقیه و تک گل جاوید کشاورز جشن صعود به فینال این مسابقات را برگزار کنند.
 بازی دوم نیمه نهایی این دوره از مسابقات را دو تیم اراده ملت و مردم سالاری در حالی برگزار کردند که به نظر می رسید هر دو تیم در ترکیب خود از بازیکنان حرفه ای تری نسبت به دیگر تیم ها استفاده می کنند. 
با آغاز این بازی زیبا و جذاب این ارده ملت بود که سعی کرد با حملات  خود مقابل حریف  نشان دهد که برای عبور از مردم سالاری پا در این میدان گذاشته است. 
در حالی که هماهنگی تاکتیکی در کنار توانایی های فردی بازیکنان تیم اراده ملت برگ برنده این تیم مقابل مردم سالاری بود، این بازی در پایان وقت قانونی و اضافه با نتیجه ۶ بر ۲ به نفع حزب اراده ملت ایران به پایان رسید تا این تیم حریف سازمان عدالت و آزادی در فینال این مسابقات شود. 
رضا بهروز زاده و میلاد باقری هر کدام دو گل و مشکل گشا و جواد طلا نیز هر کدام یک گل برای حزب اراده ملت ایران به ثمر رساند تا گل های قزل و کشاورز بازیکنان تیم مردم‌سالاری در این بازی  پرپر شود. 
به این ترتیب در روز پایانی مسابقات ابتدا ندای ایرانیان و مردم‌سالاری مسابقه رده بندی و پس از آن سازمان عدالت و آزادی و حزب اراده ملت ایران بازی فینال را برگزار می‌کنند.
 دو بازی که در مرحله نخست این مسابقات نیز انجام شده بود.
انتهای پیام /  101
1678 کلیک ها  چهارشنبه, 23 خرداد 1397 21:35
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا