به نمایندگی از 31 استان ،مدیرکل ورزش وجوانان فارس به روسیه می رود/افتخاری بدون مدال و سکو

راستین آنلاین: این روزها آنقدر سرو صدای حضورنمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی توجه افکار عمومی را به خود جلب کرده ،که یک خبر مهم درمیان بگو مگو های مربوط سفراین نمایندگان به نوعی گم شده است.

این در شرایطی است که قرار است مدیرکل ورزش و جوانان فارس به عنوان نماینده مدیران کل ورزش و جوانان سراسر کشور،توسط وزرات ورزش و جوانان به روسیه اعزام شود.

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان ضمن تایید این خبر می گوید: به احتمال فراوان مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس به‌عنوان استانی که عملکرد خوبی داشته است درجام جهانی فوتبال حضور خواهد داشت.

انتخاب حیدرعلی کامیاب عنوان نماینده مدیران کل ورزش و جوانان کشور برای حضور در بزرگترین رویدادفوتبالی جهان درحالی انجام می شود که اداره کل ورزش و جوانان فارس درسال گذشته توانست عنوان برترین استان کشور را درمیان استان های درجه یک کشورازآن خود کند.

توسعه چشمگیر زیرساخت های ورزشی در نقاط مختلف استان در کنار توجه به مسائل نرم افزاری ورزش،توسعه ورزش همگانی و توجه و برنامه ریزی همزمان به وزرش حرفه ای و قهرمانی از جمله مولفه هایی است که براساس آن اداره کل ورزش و جوانان فارس با بررسی آنها توسط وزارت ورزش و جوانان به عنوان استان برتر کشور انتخاب شده است.

این درحالی است که مدیرکل ورزش و جوانان فارس می گوید: تیم مدیریتی ورزش فارس در کنار توجه به توسعه زیرساخت های عمرانی، باتدوین طرح آمایش سرزمینی و چشم‌انداز ورزش فارس در سال ۱۴۰۰ به دنبال افزایش سهم ورزش در ارتقای سطح سلامت مردم است.

کامیاب درحالی از تدوین  طرح آمایش سرزمینی و سند چشم انداز ورزش سخن می گوید که به اعتقاد کارشناسان این حوزه یکی از نتایج  تدوین این سند افزایش عزت و اقتدار ملی در میادین بزرگ آسیایی و جهانی و المپیک است.

این درحالی است که در حوزه جوانان نیز استان فارس در سه سال گذشته با عملکرد خودتوانسته است همواره جزو استان های برترکشور باشد.

به اعتقاد کارشناسان و تحلیلگران حوزه ورزش و جوانان ،عملکرد اداره کل ورزش و جوانان استان فارس در طول سه سال گذشته به گونه ای بوده اکنون می توان دراین اداره چند مدیر توانمند را در حد و اندازه مدیران ملی به جامعه ورزش معرفی کرد.

درهمین حال انتخاب مدیرکل ورزش و جوانان فارس به عنوان نماینده مدیران کل ورزش و جوانان سراسر کشور برای حضور در بزرگترین تورنمنت ورزشی جهان در سال 2018 گرچه با مدال و رفتن روی سکوی قهرمانی همراه نیست،اما می توان از آن به عنوان یک افتخار بزرگ برای استان پهناور فارس یاد کرد.

افتخاری که حاصل چند سال برنامه ریزی ،تلاش و اقدام موثر درحوزه ورزش و جوانان است.

انتهای پیام /  101
1929 کلیک ها  سه شنبه, 22 خرداد 1397 10:22
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا