ساخت استخر و تکمیل خوابگاه ورزشی اولویت های اداره کل ورزش و جوانان در سروستان است

راستین آنلاین:مدیرکل  ورزش و جوانان استان فارس گفت: ساخت استخر و تکمیل و خوابگاه ورزشی از اولویت‌های اداره‌کل ورزش و جوانان در شهرستان سروستان است .

حیدر علی کامیاب که صبح امروز سه‌شنبه ۲۵ اردیبهشت ماه در نشست مشترک با جمعی از ورزشکاران و روسای هیئت های ورزشی شهرستان سروستان سخن می گفت، علت تأخیر در عملیات ساخت استخر این شهرستان را منصرف شدن سرمایه‌گذار بخش خصوصی در دو نوبت پیش از این عنوان کرد و افزود:با جانمایی جدید و حضور پیمانکار با سابقه، عملیات احداث استخر سرپوشیده سروستان تا چند روز آینده آغاز می‌شود.

 وی  در ادامه این نشست که معاون سیاسی امنیتی و امور اجتماعی استانداری فارس و فرماندار شهرستان سروستان نیز حضور داشتند سرانه ورزشی شهرستان سروستان را ۱۱۵ سانتی متر و بیش از میانگین استانی اعلام کرد و افزود: بر اساس برنامه پنجم توسعه می‌بایست سرانه ورزشی شهرستان ها ۷۰ سانتیمتر باشد که از این نظر سروستان  در شرایط خوبی قرار دارد.

 کامیاب در عین حال تعداد ورزشکاران سازماندهی شده این شهرستان را ۱۱۴۷ نفر عنوان کرد و افزود:در حالی که جمعیت سروستان  بیش از ۳۸ هزار نفر است این تعداد ورزشکار سازماندهی شده آمار خوبی برای این شهرستان نیست.

 وی با بیان اینکه وظیفه اداره کل ورزش و جوانان توسعه ورزش همگانی با هدف افزایش سطح سلامت و شادابی و نشاط شهروندان است افزود: قانونگذار اداره کل ورزش و جوانان را از ورود به ورزش حرفه ای منع کرده است .

مدیرکل ورزش و جوانان فارس باتاکید براینکه این اداره ازورود بخش خصوصی درورزش حمایت های لازم را به عمل می آوردافزود:در همین راستا وامهای کم بهره برای احداث و تجهیز باشگاه های بخش خصوصی پرداخت می‌شود.

 کامیاب با اشاره به حجم پروژه های افتتاح شده در چند سال اخیرو در شرایط خاص مالی دولت گفت: اعتبار عمرانی شهرستان سروستان در برنامه پنجم توسعه ۳ میلیارد تومان بوده در حالیکه اعتبار این شهرستان تنها در سال ۹۶ سه و نیم میلیارد تومان است.

وی در ادامه به احداث 5 چمن مصنوعی در روستاهای دهنو، مهارلو، سیف آباد ،کت گنبد،کوهنجان و یک چمن در بخش مرکزی سروستان اشاره کرد و افزود: این اقدام بر اساس تقسیم عادلانه امکانات ورزشی در نقاط مختلف استان انجام می پذیرد.

 

انتهای پیام /  101
1144 کلیک ها  سه شنبه, 25 ارديبهشت 1397 16:37
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا