چاپ کردن این صفحه

طرح ادعای عدم‌حمایت مالی از تیم‌های لیگی فرافکنی برای فرار روبه‌جلو است

راستین آنلاین: درحالی‌که تیمداری بر الگوی جاری آن وظیفه متولی ورزش دراستان ها نیست، اما حمایت‌های مالی اداره کل ورزش و جوانان فارس در فصل گذشته لیگ یک کشور از تیم فجر شهید سپاسی شیراز، اتفاقی است کم‌نظیر که به گفته رئیس هیئت فوتبال شهرستان شیراز باید به اطلاع ورزشکاران و علاقه‌مندان به این رشته ورزشی رسیده شود.

کاووس عباسی با ابراز تأسف از اینکه چند روزی است که در فضای مجازی و برخی سایت‌ها و جراید صحبت‌هایی در خصوص تیم‌های ورزشی لیگ‌های کشوری مطرح می‌شود که به‌هیچ‌عنوان صحیح نیست.

وی این نوع موضع‌گیری‌ها را بی‌انصافی نسبت به اداره کل ورزش و جوانان استان ،هیئت فوتبال استان و شیراز می‌داند و می‌افزاید: کمک‌هایی که در فصل ۹۶ و ۹۷ به تیم‌های لیگ ۱ و ۲ و ۳ و بانوان شده بی‌سابقه بوده است.

رئیس هیئت فوتبال شیراز میزان ریالی این کمک‌ها را بیش از ۲ میلیارد تومان اعلام کرد و افزود: اسناد تمام این کمک‌ها در هیئت فوتبال شیراز موجود است.

عباسی طرح ادعای عدم‌حمایت مالی از تیم‌های لیگی فرافکنی برای فرار روبه‌جلو است افزود: دوستانی که از روی بی‌اطلاعی اظهار می‌کنند در این فصل اداره ورزش و جوانان استان و شیراز و هیئت فوتبال استان وشیرازبه تیم‌های فوتبال کمکی نکرده اندقطعا خبر ندارند که هم استاندار فارس و هم شورای اسلامی شهر شیراز نیز در کنار اداره کل ورزش و جوانان نیز امسال برای تیم‌های لیگی قدم‌های مثبت وتاثیرگذار زیادی برداشته‌اند.

وی با دعوت اهالی فوتبال برای تصمیم‌گیری براساس خرد جمعی و باهدف رشد فوتبال در استان فارس افزود: بر همین اساس نیز نباید سرمربی و مسئولان این باشگاه را نیز به مسلخ برد.

عباسی با طرح این سؤال که چرا روی پیراهن تیم پرسپولیس و استقلال سیمان لامرد و استهبان چاپ می‌شود اما تیم‌های لیگی ما با مشکل جذب اسپانسر روبرو هستند خواستار پررنگ‌تر شدن نقش دستگاهی نظیر استانداری و شهرداری در مسیر حمایت از ورزش حرفه‌ای شد.

وی در ادامه برگزاری یک نشست با حضور کارشناسان ِ مدیران باشگاه‌ها، پیشکسوتان ِنماینده اداره ورزش و جوانان استان و شیراز و رسانه‌ها باهدف ایجاد همفکری در خصوص فوتبال استان پیشنهاد داد و گفت: مگر استان فارس و شهر شیراز چه چیزکمتراز استان‌های دیگر کم دارد.

رئیس هیئت فوتبال  شیراز تماشا گران پرشور برق و فجر و قشقایی و حتی شهید باقری را سرمایه‌های بزرگ این باشگاه دانست و افزود:نباید با حرف‌های غیر کارشناسی و غیرمسئولانه زمینه رنجش خاطر این سرمایه‌ها را فراهم ساخت.

 

انتهای پیام /  101
1828 کلیک ها  پنج شنبه, 13 ارديبهشت 1397 05:18
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

بیشتر بخوانید 101

موارد مرتبط