کلنگ احداث ۵ زمین چمن مصنوعی در روستاهای زرین دشت به زمین زده شد

با حضور مدیرکل ورزش و جوانان استان، نماینده مردم داراب و زرین دشت در مجلس شورای اسلامی، فرماندار و جمعی از مسئولان محلی کلنگ احداث ۵ زمین چمن مصنوعی در روستاهای شهرستان زرین دشت به زمین زده شد.

 حیدرعلی کامیاب پیش از ظهر جمعه هفتم اردیبهشت در حاشیه مراسم کلنگ زنی این پروژه‌ها با اشاره به لزوم توجه به ورزش و توسعه زیرساخت‌های آن در روستاها گفت: بر اساس نگاه عدالت‌محور دولت تلاش کرده ایم تا در حوزه ورزش توزیع امکانات در تمام نقاط استان عادلانه باشد.

 وی با بیان اینکه توسعه و پیشرفت در کنار توزیع عادلانه و مناسب امکانات، اعتبارات و فعالیت‌ها و محقق می‌شود، افزود: تمام سعی و تلاش ما این است که در حوزه ورزش ،فارس استانی می‌باشد که مسیر توسعه متوازن و پایدار را بر اساس عقلانیت و طرح آمایش سرزمینی طی می‌کند .

مدیرکل ورزش و جوانان فارس با تاکید بر اینکه توزیع عادلانه منابع و امکانات ،حذف شکاف های ایجاد شده بین مناطق مختلف استان و ارتقاء جایگاه ورزش در روستاها از راهبردهای اداره کل ورزش و جوانان استان است افزود: رفع آسیب‌های اجتماعی یکی از اهداف مسیر توسعه زیرساخت‌ها در روستاهاست.

 کامیاب توجه به زیرساخت‌های ورزشی و اصلاح ساختار توزیع امکانات را راه حل فقرزدایی در ورزش دانست و گفت: توزیع متوازن امکانات و اعتبار بر اساس طرح آمایش سرزمینی توسعه متوازن استان را به همراه خواهد داشت.

 وی با بیان اینکه امروز همزمان با کلنگ زنی با آغاز عملیات ساخت پروژه زمین چمن مصنوعی در روستای چاه سبز، ساخت چهار زمین چمن دیگر در روستای تل ریگی، دروا ،ساچون و گلوگاه نیز با اعتباری بالغ بر  ۱۵ میلیارد ریال آغاز می‌شود، افزود: در حاشیه سفر یکروزه به شهرستان زرین دشت از پروژه‌های ورزشی چمن مصنوعی شهرپیر، سالن چند منظوره مزایجان و سالن ورزشی دره شور و روند پیشرفت فیزیکی پروژه‌ها نیز بازدید به عمل آمد.

 گفتنی است در جریان سفر یک روزه مدیرکل ورزش و جوانان فارس به شهرستان زرین دشت کلنگ احداث پیست اسب سواری شهرپیر نیز به زمین زده شد و در خصوص احداث ۵ زمین چمن مصنوعی جدید و استخر سرپوشیده شهر حاجی آباد نیز تصمیم گیری شد.

انتهای پیام /  101
2471 کلیک ها  شنبه, 08 ارديبهشت 1397 09:14
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا