با مدال های رستمی و خانی تیم شوتوکان ریوبوکای کاراته ایران نايب قهرمان جام ستارگان ارمنستان شد

راستین آنلاین:با مدال های رستمی و خانی تیم شوتوکان ریوبوکای کاراته ایران نايب قهرمان مسابقات بین المللی جام ستارگان ارمنستان شد.

تیم شوتوکان ریوبوکای کاراته فارس به مربیگری محمد حسن بوستانی و محمد علی بوستانی از مسابقات بین المللی جام ستارگان کاراته که درکشور ارمنستان برگزار شد، موفق به کسب مدالهای رنگارنگ شد تا با دست پر به وطن بازگردد.

 در این رقابت ها، در کاتای انفرادی نونهالان، آرین مهدیزاده توانست با اقتدار به مقام قهرمانی برسد. در کومیته انفرادی نوجوانان وزن 70- کیلوگرم و کاتای انفرادی نوجوانان نیز محمد طاها نجفی نژاد به نشان طلا دست یافت و پرهام رستمی در کومیته انفرادی نوجوانان وزن 70+ کیلوگرم و محمد هادی خانی در کومیته انفرادی جوانان وزن 76+ کیلوگرم و سروش حیدری در کومیته انفرادی بزرگسالان نیز پس از غلبه بر رقبای خود، در فینال شکست را پذیرا شدند و کاراته کاهای نقره ای مسابقات شدند. در بخش کومیته تیمی نیز، تیم ایران در جایگاه سوم قرار گرفت.

 

    در مجموع مدال های کسب شده، تیم کشور ارمنستان در جایگاه نخست قرار گرفت، تیم ایران نائب قهرمان شد و تیم گرجستان نیز در جایگاه سوم قرار گرفت.

انتهای پیام /  101
3259 کلیک ها  سه شنبه, 28 فروردين 1397 00:35
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا