زندانبانان جور کم‌کاری دستگاه‌های فرهنگی را می‌کشند

راستین آنلاین: مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس گفت: زندانبانان جور کم‌کاری دستگاه‌های فرهنگی را در جامعه می‌کشند.

حیدر علی کامیاب که صبح روز یکشنبه ۲۶ فروردین ۹۷ در حاشیه ملاقات با مدیرکل زندان‌های استان فارس سخن می‌گفت ضمن تمجید از اقدامات نرم‌افزاری و سخت‌افزاری انجام‌شده طی سالیان اخیر در ندامتگاه مرکزی شیراز افزود: تفاوت‌های چشمگیری در حوزه‌های مختلف زندان در مقایسه با چند سال گذشته به وجود آمده است.

 

وی افزایش تعداد زندانیان در یکجامعه را یکی از نشانه‌های کم‌کاری در حوزه‌های فرهنگی و اجتماعی دانست و گفت: هرچه ما در حوزه فرهنگی بیشتر کارکنیم طبیعتاً تعداد زندانیان ما در جامعه کمتر می‌شود.

کامیاب مدیریت زندان با روش نوین و توجه به لزوم توسعه آموزش‌های مختلف در حوزه‌های علمی، فنی و حرفه‌ای، فرهنگی و ورزشی را یک تحول عظیم در حوزه مدیریت نیروی انسانی موجود در زندان دانست و افزود: در هیچ کجای استان یکجامعه با چنین حجم مخاطب را یکجا را نداریم. وی نیروی انسانی حاضر در ندامتگاه‌های استان با یک ظرفیت قابل‌توجه جهت پیشبرد اهداف فرهنگی، اجتماعی دانست و با اعلام آمادگی اداره کل ورزش و جوانان فارس جهت توسعه همکاری‌های دوجانبه با اداره کل زندان‌های استان افزود: در بحث تأمین نیروی متخصص جهت ارائه آموزش‌های ورزشی و فرهنگی در قالب اعزام مربیان ورزشی در رشته‌های مختلف و مشاوران فرهنگی اجتماعی آمادگی کامل را برای همکاری در بالاترین سطح داریم.

 

کامیاب در ادامه از تسهیل شرایط لازم برای برگزاری کلاس‌های مربیگری در رشته‌های مختلف برای زندانیان خبر داد و افزود: بخشی از مخاطبان اداره کل زندان‌های استان فارس را بانوان تشکیل می‌دهند که باید در برنامه‌های ورزشی مشترک دیده شوند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس زنان را استوانه‌های هر خانواده‌ای دانست و گفت: بازگشت زنان زندانی با جسم و روحی سالم به جامعه می‌توانند در پرورش نسل سالم و پویا کمک قابل‌توجهی کنند.

کامیاب ابراز امیدواری کرد تا با در نظر گرفتن چارچوب‌های قانونی همکاری‌های اداره کل ورزش و جوانان با اداره کل زندان‌های استان در حوزه سخت‌افزاری نیز افزایش یابد.

انتهای پیام /  101
1066 کلیک ها  یکشنبه, 26 فروردين 1397 19:05
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا