هرچقدر برای مردم کارکنیم بازهم کم است

راستین آنلاین:مدیرکل ورزش و جوانان فارس گفت: هرچقدر برای مردم کارکنیم بازهم کم است.

حیدر علی کامیاب کلانتری که در حاشیه سفر دو رزوه‌اش به جنوب فارس سخن می‌گفت، هدف از این سفر را شرکت در شورای اداری، بررسی طرح‌های عمرانی در حوزه ورزش و دیدار و گفتگو با اهالی ورزش این قسمت از استان عنوان کرد و افزود: مردم ما، مردمی شریف و قدرشناس هستند که خصایل باعث می‌شود تا سعی کنیم خدمتگزاری به آن‌ها را هیچ‌گاه تعطیل نکنیم.

وی بازدیداززمین چمن مصنوعی در حال احداث شهرعلامرودشت، بازدیدازدوپروژه درروستاهای چاه کوروکمالی، کلنگ زنی زمین چمن مینی‌فوتبال روستای دهنوازتوابع علا مرودشت، بازدیدازسالن 1500 متری شهدای رمضان لامرد و بازدیدازمجموعه ورزشی در حال ساخت پارسیان لامرد را از جمله برنامه‌های این سفر عنوان کرد و گفت: پروژه زمین چمن مصنوعی فوتبال علا مرودشت یک پروژه بزرگ و بسیار حائز اهمیت است و نگاه ورزشی شهردار و شورای اسلامی شهر علا مرودشت قابل‌تحسین است .

کامیاب افزود: من از مشارکتشان در این پروژه تشکر می‌کنم وان شاالله با عزمی راسخ این پروژه را به سرانجام خواهیم رساند.

کامیاب هزینه کردن درورزش را سرمایه گذاری بروی سلامت جامعه و پرورش نسلی با جسم و روح سالم دانست و افزود: هر چقدر در حوزه ورزش و برای جوانان عزیز کار کنیم باز هم کم است.

مدیرکل ورزش و جوانان فارس دربخش دیگری از صحبت هایش با اشاره به دیداربا یکی از خیریین ورزشی منطقه به نام رمضان بدری خواستارحضور بیش ازپیش خیرین در حوزه ورزش شد و گفت: درچند سال اخیر خیرین ورزشی نقش قابل توجهی در اعتلای ورزش استان داشته اند.

کامیاب با اشاره به تجربه خوب حضورخیرین درامور مانند مدرسه سازی و اقدامات عام المنفعه افزود: خیرین هیچ انتظاری از ما ندارند زیرا متوجه این قضیه هستند که اگر به جوانان شهر خود کمک کنند قطعا به شکوفایی استعدادهای آن‌ها، پیشگیری از آسیب های اجتماعی و اعتیاد و شادی و نشاطشان کمک کرده اند.

انتهای پیام /  101
976 کلیک ها  جمعه, 24 فروردين 1397 11:54
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا