باید از تمام ظرفیت‌های موجود در ورزش جهت ایجاد نشاط و امید در جامعه استفاده شود

راستین آنلاین:مدیر کل ورزش و جوانان استان فارس گفت: باید از تمام ظرفیت‌های موجود در ورزش جهت ایجاد نشاط و امید در جامعه استفاده شود.

حیدر علی کامیاب که ظهر امروز یکشنبه 19فروردین ۹۷ در دیدار اعضای هیئت بدنسازی و پرورش اندام استان فارس سخن می‌گفت، با اشاره به بروز برخی اتفاقات در سال ۹۶ که کام مردم کشورمان را تلخ  کرد افزود: گرچه وقوع زلزله، سیل و... غیرقابل پیش‌بینی است اما باید با مدیریت فضای حاکم بر جامعه به دنبال ایجاد نشاط و گسترش امید در جامعه بود.
وی گسترش ورزش را فراتر از سالن های ورزشی، باشگاه ها و... دانست وافزود: با تعریف صحیح از کارکردهای اجتماعی و فرهنگی ورزش می توان از این ابزار به عنوان عاملی تاثیرگذار در شاد زیستن مردم استفاده کرد.
مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس در بخش دیگری از سخنانش هیئت بدنسازی و پرورش اندام فارس را یکی از موفق‌ترین هیئت های ورزشی استان در و این ورزش را یکی از جذاب ترین رشته های فعال در سطح استان دانست و گفت: باید با  برنامه‌ریزی دقیق به دنبال گسترش بعد همگانی این رشته جذاب در جامعه بود.
کامیاب تغییر ذائقه مردم جهت پر کردن اوقات فراغت را یکی از مأموریت‌های دستگاه ورزش استان در بخش همگانی دانست و افزود: فرهنگ‌سازی باید به این سمت سوق داده شود که مردم حاضر شوند برای سلامت خود هزینه کنند.
وی انضباط مالی را یکی از ویژگی مثبت هیئت بدنسازی و پرورش اندام استان عنوان کرد و گفت: برگزاری ۵۲ برنامه در طول سال ۹۶ و مدیریت ۱۶ مسابقه بزرگ توسط این هیئت حکایت از توانمندی تیم اجرایی این هیات  دارد.
کامیاب  صدور مجوز فعالیت برای ۲۰۰ باشگاه ورزشی در سال ۹۶ را یک   رکورد قابل توجه در توسعه ورزش استان عنوان کرد و گفت :با تغییر رویه ها و افزایش سطح نظارت بر عملکرد مربیان به دنبال آن هستیم تا در صورت تخلف یک مربی تنها با آن مربی برخورد شودنه باشگاه.
وی در پایان ابراز امیدواری کرد تا هیئت بدنسازی و پرورش اندام با برنامه ریزی دقیق در سال ۹۷ زمینه افزایش حضور خانواده‌ها در برنامه های همگانی این ورزش را فراهم سازد.
انتهای پیام /  101
1140 کلیک ها  یکشنبه, 19 فروردين 1397 17:39
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا