سال ۹۷ شاهد شکوفایی بیش‌ازپیش ورزش جهرم خواهیم بود

راستین آنلاین: مدیرکل ورزش و جوانان فارس گفت: سال ۹۷ شاهد شکوفایی بیش‌ازپیش ورزش در شهرستان جهرم خواهیم بود.

 حیدر علی کامیاب که روز پنج‌شنبه ۱۷ فروردین ۹۷ در همایش تجلیل از برترین‌های ورزش جهرم در این شهرستان سخن می‌گفت، وجود رویه وحدت و همدلی میان نمایندگان مردم استان فارس در مجلس شورای اسلامی را یکی از عوامل مهم توسعه اماکن ورزشی در سطح این استان خواند و افزود: این عامل یکی از عوامل جذب ۶۵ میلیارد تومان اعتبار از محل اعتبارات وزارت نفت در حوزه ورزش بوده است.

وی بابیان اینکه اعتبارات حوزه ورزش در شرایط کنونی به‌هیچ‌عنوان با اعتبارات اختصاص داده‌شده در برنامه پنجم توسعه قابل قیاس نیست گفت تنها در سال ۹۶، هفت میلیارد تومان اعتبار ورزشی به شهرستان جهرم اختصاص داده‌شده است.

 کامیاب اعتبار ورزشی شهرستان جهرم در برنامه پنجم توسعه به‌علاوه سال ۹۵ را ۵ میلیارد تومان اعلام کرد و افزود: با حمایت دولت و نمایندگان مجلس واعتقاد فرماندار جهرم و نماینده مردم این شهر در مجلس شورای اسلامی این اعتبار در سال ۹۷ به ۱۰ میلیارد تومان افزایش پیدا خواهد کرد.

 وی برنامه‌ریزی برای توسعه زیرساخت‌های ورزشی بانوان را یکی از اولویت‌های اداره کل ورزش و جوانان فارس در شهرستان جهرم عنوان کرد و افزود: ساخت سالن چندمنظوره ورزشی بانوان در دستور کار این اداره قرارگرفته است.

 کامیاب از آغاز بهره‌برداری از زمین چمن‌های مصنوعی که در دهه فجر پارسال کلنگ زنی شده است در اردیبهشت‌ماه آتی خبر داد و گفت: در کنار تمام این اتفاقات خوب توجه به مسائل جوانان را در سال را ۹۷ در سرلوحه کار خود قرار داده‌ایم.

 مدیرکل ورزش و جوانان فارس ایجاد شادی و نشاط و گسترش امید در جامعه را یکی از وظایف اداره کل ورزش و جوانان استان کرد و افزود: جهرم یکی از شهرستان‌های برتر استان در حوزه جوانان است که به همین منظور طی مراسمی در حضور معاون امور هماهنگی جوانان وزارت ورزش و جوانان از فرماندار این شهرستان به‌عنوان فرماندار جوان یاد تقدیر به‌عمل‌آمده است.

انتهای پیام /  101
963 کلیک ها  جمعه, 17 فروردين 1397 14:29
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا