۵۰ هزار مترمربع به فضای ورزشی کازرون افزوده می‌شود

راستین‌آنلاین:مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس گفت: با بهره‌برداری از ۱۸ پروژه‌ای که روز شنبه ۲۱ بهمن ۹۶ در شهرستان کازرون کلنگ زنی و یا افتتاح شد ۵۰ هزار مترمربع به فضای ورزشی شهرستان کازرون افزوده می‌شود.

 حیدر علی کامیاب که در مراسم کلنگ زنی استخر سرپوشیده و زمین مینی‌فوتبال در بخش بالا ده سخن می‌گفت با اشاره به توانمندی‌های بسیار در شهرستان کازرون افزود: باید زمینه شکوفایی استعدادهای ورزشی در این شهرستان بیش‌ازپیش فراهم آید.

 وی بهره‌گیری از ظرفیت پیشکسوتان، استعدادیابی ورزشی، توسعه سازمان‌های مردم‌نهاد حوزه ورزش و جوانان و قهرمان‌پروری را در کنار توجه به بخش همگانی ورزش ازجمله سیاست‌های اداره کل ورزش و جوانان استان در شهرستان‌ها عنوان کرد و افزود با توسعه زیرساخت‌های عمرانی در شهرستان‌ها زمینه تقویت برنامه‌ها و چشم‌اندازهای این اداره در حوزه ورزش و جوانان فراهم خواهد شد.

 کامیاب ورزش را زمینه‌ساز افزایش سطح سلامت جامعه دانست و گفت: ورزش زمینه‌ساز سلامتی است که شهروندان ضمن توجه به پرورش جسم خود برای تربیت روحشان نیز تلاش می‌کنند، ازاین‌رو با گسترش ورزش می‌توان انتظار افزایش سطح بهداشت روانی در جامعه را نیز داشت.

 مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس در ادامه بابیان اینکه امروز اتفاقات بسیار خوبی در حوزه سخت‌افزاری ورزش در شهرستان‌های استان در حال وقوع است گفت اکنون به جرات می‌توان گفت که می‌توانیم امیدوار باشیم تا شهرستان‌های استان به‌عنوان بازوی قابل‌اتکا برای مرکز استان در راستای توسعه ورزش قهرمانی به‌حساب می‌آید.

کامیاب سردار سازندگی ورزش فارس

 نماینده مردم کازرون در مجلس شورای اسلامی و رئیس مجمع نمایندگان استان فارس نیز در حاشیه این مراسم با تقدیر از نقش حیدر علی کامیاب در توسعه زیرساخت‌های عمرانی حوزه ورزش در استان فارس وی را سردار سازندگی ورزش استان خطاب کرد و افزود: واقعیت این است که در چند سال گذشته و در بخش سخت‌افزاری ورزش استان انقلابی عظیم به وقوع پیوسته که در شکل‌گیری آن نمی‌توان نقشه مدیرکل ورزش و جوانان فارس را انکار کرد.

این در حالی است که روز جمعه ۲۰ بهمن نیز نماینده مردم شهرستان‌های مرودشت، پاسارگاد ارسنجان در مجلس شورای اسلامی با تقدیر از اقدامات دولت تدبیر و امید در ورزش استان فارس، حیدر علی کامیاب را یکی از موفق‌ترین مدیران ورزش کشور معرفی کرده بود.

 مهدی برومندی در این مراسم تلاش‌های فراوان حیدر علی کامیاب را در راستای توسعه زیرساخت‌های ورزشی استان شایسته تقدیر دانست و گفت: با پیگیری‌های مستمر کامیاب، انقلابی عظیم در زیرساخت‌های ورزشی فارس ایجادشده است.

 گفتنی است در دهمین روز از دهه فجر انقلاب اسلامی و با حضور حسین رضازاده نماینده مردم کازرون در مجلس شورای اسلامی، سید کمال علوی فرماندار کازرون، حیدر علی کامیاب مدیرکل ورزش و جوانان استان، مجید اسماعیلی رئیس حراست اداره کل ورزش و جوانان، اعضای شورای شهر و روستای شهرستان کازرون و جمع کثیری از ورزشکاران و علاقه‌مند به ورزش ۱۸ پروژه بزرگ ورزشی در شهرستان کازرون افتتاح یا کلنگ زنی شد.

انتهای پیام /  101
1434 کلیک ها  یکشنبه, 22 بهمن 1396 11:53
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا