چاپ کردن این صفحه

کلنگ احداث پروژه بزرگ مجموعه ورزشی شهدای نفت شهرستان مهربه زمین زده شد

راستین آنلاین: باحضورنماینده مردم شهرستانهای لامرد و مهر در مجلس شورای اسلامی، مدیر کل ورزش و جوانان فارس، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری فارس، مدیریت نظارت بر طرحهای عمرانی مناطق نفت خیز کشور، مشاور استاندار و مدیر کل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری فارس کلنگ احداث پروژه بزرگ مجموعه ورزشی شهدای نفت شهرستان مهربه زمین زده شد.

مدیر کل ورزش و جوانان فارس درحاشیه این مراسم با اشاره به انقلاب عمرانی در حوزه ورزش و دردولت های یازدهم و دوازدهم گفت: افزایش سرانه ورزشی در استان فارس با هدف تقویت ورزش های همگانی و قهرمانی، توسعه زیرساخت ها، توجه به ورزش بانوان، معلولین و جانبازان انجام می پذیرد.

حیدرعلی کامیاب جنوب فارس را منطقه ای ظرفیت‌های بالا در حوزه ورزش ارزیابی کرد و افزود: استفاده از این ظرفیت‌ها نیازمندتوسعه هرچه بیشتر زیر ساخت هاست ،از این رو اداره کل ورزش و جوانان یکی از راهبردهای خود را توسعه زیر ساخت های ورزش در این منطقه قرارداده است.

وی این مجموعه را یکی از بزرگترین مجموعه های ورزشی درجنوب کشور معرفی کرد و گفت:درآستانه چهلمین بهارانقلاب اسلامی ،افتتاح این پروژه خدمت دیگری است به مردم خونگرم و صمیمی جنوب فارس.

مدیر کل ورزش و جوانان فارس با تقدیر از نگاه کثبت مجموعه مدیریتی وزارت نفت به مقوله ورزش گفت:با کمک این دوستان درچند سال اخیراتفاقات مثبت زیادی درحوزه عمرانی ورزش استان به وقوع پیوسته است.

وی با اشاره به نگاه عدالت محور دولت تدبیر و امید در توسعه فضاهای ورزشی در نقاط مختلف استان گفت:توجه به اماکن ورزشی در شهرستان ها و روستا ها باعث می شود تا  با فراهم‌سازی بسترها و توسعه زیرساخت‌های روستایی و احیا بازی‌های محلی و بومی گامی اساسی  در توسعه ورزش و همچنین سلامت افراد برداشته شود.

گفتنی است مدیرکل ورزش و جوانان فارس در سفر دو روزه خود به جنوب فارس از اماکن ورزشی درشهرستان های لامرد،اوز،گراش و لار نیز بازدیدکرد.

انتهای پیام /  101
1273 کلیک ها  چهارشنبه, 18 بهمن 1396 14:38
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

بیشتر بخوانید 101

موارد مرتبط