کلنگ احداث پروژه بزرگ مجموعه ورزشی شهدای نفت شهرستان مهربه زمین زده شد

راستین آنلاین: باحضورنماینده مردم شهرستانهای لامرد و مهر در مجلس شورای اسلامی، مدیر کل ورزش و جوانان فارس، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری فارس، مدیریت نظارت بر طرحهای عمرانی مناطق نفت خیز کشور، مشاور استاندار و مدیر کل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری فارس کلنگ احداث پروژه بزرگ مجموعه ورزشی شهدای نفت شهرستان مهربه زمین زده شد.

مدیر کل ورزش و جوانان فارس درحاشیه این مراسم با اشاره به انقلاب عمرانی در حوزه ورزش و دردولت های یازدهم و دوازدهم گفت: افزایش سرانه ورزشی در استان فارس با هدف تقویت ورزش های همگانی و قهرمانی، توسعه زیرساخت ها، توجه به ورزش بانوان، معلولین و جانبازان انجام می پذیرد.

حیدرعلی کامیاب جنوب فارس را منطقه ای ظرفیت‌های بالا در حوزه ورزش ارزیابی کرد و افزود: استفاده از این ظرفیت‌ها نیازمندتوسعه هرچه بیشتر زیر ساخت هاست ،از این رو اداره کل ورزش و جوانان یکی از راهبردهای خود را توسعه زیر ساخت های ورزش در این منطقه قرارداده است.

وی این مجموعه را یکی از بزرگترین مجموعه های ورزشی درجنوب کشور معرفی کرد و گفت:درآستانه چهلمین بهارانقلاب اسلامی ،افتتاح این پروژه خدمت دیگری است به مردم خونگرم و صمیمی جنوب فارس.

مدیر کل ورزش و جوانان فارس با تقدیر از نگاه کثبت مجموعه مدیریتی وزارت نفت به مقوله ورزش گفت:با کمک این دوستان درچند سال اخیراتفاقات مثبت زیادی درحوزه عمرانی ورزش استان به وقوع پیوسته است.

وی با اشاره به نگاه عدالت محور دولت تدبیر و امید در توسعه فضاهای ورزشی در نقاط مختلف استان گفت:توجه به اماکن ورزشی در شهرستان ها و روستا ها باعث می شود تا  با فراهم‌سازی بسترها و توسعه زیرساخت‌های روستایی و احیا بازی‌های محلی و بومی گامی اساسی  در توسعه ورزش و همچنین سلامت افراد برداشته شود.

گفتنی است مدیرکل ورزش و جوانان فارس در سفر دو روزه خود به جنوب فارس از اماکن ورزشی درشهرستان های لامرد،اوز،گراش و لار نیز بازدیدکرد.

انتهای پیام /  101
1274 کلیک ها  چهارشنبه, 18 بهمن 1396 14:38
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا